پیشتازی قیمت بیت کوین ؛ سولانا پربازده ترین رمزارز جهان شد

شرایط بازار ارزهای دیجیتال در یک ماه اخیر بسیار نوسانی بوده، ولی هر بار با حمایت شرکت و سرمایه گذاران بزرگ دنیا، رشد قیمتی بالایی را تجربه کرده است. در حال حاضر این ارز دیجیتال 48 هزار و 649 دلار ارزش دارد و نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته خود، هزار و 287 دلار افزایش قیمتی را ثبت کرد. طبق اخبار بین المللی منتشر شده، ای‌ام‌اس، بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان، اعلام کرده که علاوه بر بیت کوین، دیگر ارزهای رمزنگاری شده را هم برای پرداخت بلیط و امتیازات آنلاین قبول خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آدام آرون، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه، اعلام کرده که اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش هم جزو ابزارهای پرداخت آنلاین این مجموعه خواهند شد. در ماه اوت شرکت ای‌آم‌سی از پذیرش بیت کوین در تمام سینماهای خود در ایالات متحده آمریکاتا پایان سال میلادی خبر داد، اکنون این مجموعه قصد دارد دیگر رمزارزها را هم در شبکه پرداختی خود وارد کند.

خبر مهم دیگر که باعث رشد قیمتی ارزهای دیجیتال شده، قصد مقامات اتحادیه اروپا برای درنظر گرفتن بودجه 177 میلیارد دلاری در حوزه فناوری بلاکچین بود. به گفته منابع خبری بین المللی، قرار است این بودجه صرف سرمایه گذاری و ایجاد بستر مناسب برای این فناوری نوظهور شود. در واقع این بودجه محاسبات کوانتومی، سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت برای بازار رمزارزها را پوشش خواهد داد. این فعالیت در راستای حمایت هر چه بیشتر از استخراج رمزارزها با پردازنده‌های کم مصرف بسیار گام مهمی محسوب می‌شود.

آریاک سفر

سوددهی عجیب رمزارزهای جدید!

این روزها رمزارزهای زیادی به جز بیت کوین مورد توجه بازار قرار گرفته‌اند و سرمایه‌های زیادی در این حوزه جذب شده است. به گفته برخی کارشناسان حوزه ارز دیجیتال، برخی از ارزهای دیجیتال جدید مثل سولانا، فانتوم و پالیگان از ابتدای سال 2021 تاکنون توانسته‌اند سود زیادی را برای دارندگان خود داشته باشند. رمزارز سولانا به تنهایی در زمان مذکور بیشتر از 10 هزار درصد سوددهی داشته است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز