پژو 206 های پیش فروش شده به موقع تحویل می شوند؟

لست سکند

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد تعهدات پیش فروش 5 محصول پرتیراژ این شرکت به روز رسانی شده و تمام خودروهای تعهد شده به مشتریان تا شهریور تحویل می شود.

به گزارش کاماپرس؛ پیش فروش های انجام شده در سالجاری توسط ایران خودرو این نگرانی را در میان شرکت‌کنندگان در این طرح ها و همچنین افرادی که از قبل خودروی پیش فروشی از این خودروساز بزرگ کشور خریداری کرده بودند ایجاد کرده است که آیا ایران خودرو تعهدات خود را به موقع انجام می دهد؟

البته مسئولان ایران خودرو از آغاز تحویل خودروهایی که در طرح پیش فروش فوق العاده قرعه کشی و ثبت نام کرده بودند خبر داده اند و بر اساس گفته های آنها تعداد قابل توجهی از این خودروها نیز به برندگان قرعه کشی تحویل شده است.

در تازه ترین تحول مدیرعامل این مجموعه اخبار خوبی برای مشتریان قبلی طرح های پیش فروش و شرکت کنندگان در طرح های پیش فروش اخیر ایران خودرو اعلام کرده است.

تمام تعهدات ایران خودرو به مشتریان در آینده نزدیک به روز می شود

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام ایکوپرس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از به روز رسانی تعهدات معوق پنج محصول پرتیراژ این خودروساز خبر داد و گفت: با همت و تلاش کارگران خطوط تولید و زنجیره تامین، تمامی تعهدات معوق تا شهریور ماه به صفر خواهد رسید.

فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: در شهریورماه گذشته تعهدات معوق به مشتریان به بیش از ۲۰۰هزار دستگاه خودرو رسیده بود اما درحال حاضر با همت و تلاش مجموعه کارکنان، تعهدات ۵ محصول به روز شده و در آینده نزدیک تمامی تعهدات معوق به روز خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر توسعه برند خدمات پس از فروش ایران خودرو در بازار تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی ها به سمتی حرکت کند که مشتریان برای خرید قطعه صرفا به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مراجعه کنند و به جای مراجعه به مراکز نامعتبر، با خیال آسوده نسبت به خرید قطعه با کیفیت از نمایندگی ها اقدام کنند.

بر این اساس می توان گفت تعهدات پیش فروش خودروی پژو 206 نیز که از پرتقاضاترین و پرتیراژترین محصولات ایران خودرو است نیز طبق گفته مقیمی به همراه 4 محصول پرتیراژ دیگر این شرکت موقع تحویل متقاضیان خواهد شد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز