پژو 206 تیپ 2 صفر و کارکرده در بازار چند؟ قیمت 3 آبان

پژو 206 تیپ 2 -کاماپرس

امروز 3 آبان‌ماه پژو 206 در همه تیپ‌های خود تغییر قیمت نداشته است. پژو 206 تیپ 2 پس از اینکه دیروز افزایش قیمت داشت اما  امروز تبات قیمت پیدا کرد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار 311 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های  ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور دارد. همین موضوع سبب شده است که خریداران بتوانند با بودجه محدودتر خودروی صفر خریداری کنند.

امروز 3 آبان‌ماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار 298 میلیون تومان قیمت دارد. این مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، 287 میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 206 تیپ 2 -کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

خریداران زیادی در بازار خودرو به دلیل مالی به سراغ خرید خودروهای صفر نمی‌روند. همین مسئله باعث شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده رونق خاصی را در سال‌های اخیر تجربه کند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدل‌های متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده می‌پردازد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1397 با 100 هزار کیلومتر کارکرد 215 میلیون تومان آگهی فروش شده است. هیچ‌گونه رنگ و زدگی در بدنه خودرو وجود ندارد. خودرو 9 ماه بیمه دارد و از لحاظ فنی گاملا سالم است.

دیگر پژوی ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1389 با 136 هزار کیلومتر کارکرد 165 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. خودرو دور رنگ است و مقداری خط و خش در بدنه دارد. لاستیک‌ها 90 درصد هستند و خودرو یک سال بیمه دارد.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل 1384 با 250 هزار کیلومتر کارکرد 130 میلیون تومان برای خریداران در دسترس است. از جمله ویژگی‌های خودرو می‌توان به لنت ترمز نو، دیسک جدید و شیشه‌های دودی اشاره کرد.

خریداران خودروی کارکرده با جست و جویی ساده در فضای اینترنت می‌توانند پژو 206 تیپ 2 را به مبلغ زیر 100 میلیون تومان نیز پیدا کنند.

پژو 206 تیپ 2 کارکرده مدل 1382 با 435 هزار کیلومتر کارکرد 88 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو دور رنگ است و بدون بیمه است. شاسی جلو دچار ضربه شده است و خودرو نیاز به لاستیک‌های جدید دارد.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز