پژو ۲۰۷ دنده‌ای یک روزه ۵۳ میلیون گران‌ تر شد

پژو 207-کاماپرس

بازار خودرو روز گذشته شاهد یک افزایش قیمت قابل توجه بود. در روزی که قیمت دلار هم افزایش چشمگیری داشت؛ در بازار خودروی ایران برخی محصولات داخلی با افزایش قیمت بیش از ۵۰ میلیونی مواجه بودند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت نیوز، بیشترین افزایش قیمت در یک روز را روز گذشته خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای از محصولات ایران خودرو به خود اختصاص داد و در یک روز ۵۳ میلیون تومان گران‌تر شد.

بر این اساس این خودرو که تا رو ۱۹ آذر در بازار ایران با قیمت ۴۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، در روز ۲۰ آذر ۵۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تا رکوردی در افزایش قیمت یک روزه را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

اگرچه افزایش قیمت دلار روی بازار خودرو هم تاثیرگذار است ولی کمتر کسی انتظار چنین تاثیرگذاری را داشت.

برخی از کارشناسان این پدیده را واکنشی به خبر چند روز گذشته در خصوص دریافت مجوز یک خودروسازی برای افزایش قیمت نسبت می‌دهند. آنها معتقدند اثر روانی انتشار چنین خبری اثرش را روی بازار خودرو هم می‌گذارد.

از این رو شاید باید منتظر این باشیم که در روزهای آینده قیمت برخی محصولات دیگر هم افزایش پیدا کند. البته افزایش قیمت روز گذشته تنها پژوه ۲۰۷ دنده‌ای را تحت تاثیر قرار نداد.

سمند LX با موتورEF7 دیگر محصول ایران‌خودرو است که روز گذشته با افزایش قیمت ۸ میلیون تومانی ۳۹۵ میلیون تومان معامله شد. همچنین دنا پلاس توربو اتومات هم در یک روز رکورد افزایش قیمت ۳۰ میلیونی را ثبت کرد و ۶۴۰ میلیون تومان معامله شد.

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز