پژمان جمشیدی با چهره‌ای که تابه‌حال ندیده‌اید (تصاویر)

پژمان جمشیدی بازیگر سینما و فوتبالیست سابق که هنرنمایی وی در فیلم ها و سریال ها به دلیل سابقه و شهرت فوتبالی او با حواشی خاص خود همراه است این بار با ظاهری بسیار متفاوت در فیلمی که خود حاشیه‌هایی داشته و چند نوبت از اکران بازمانده به سینما خواهد آمد.

به گزارش کاماپرس، اکران نوروزی امسال شاهد یک فیلم متفاوت خواهد بود که این تفاوت خصوصا در چهره و ظاهر یکی از بازیگران آن مشهود است. پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران ، بازیگری که دیگر علاوه بر فوتبال‌دوستان برای اهالی سینما و عموم مردم به چهره ای شناخته شده تبدیل شده، در این فیلم با ظاهر و گریمی متفاوت نقش آفرینی کرده است.

بسیاری از اهالی سینما معتقدند پیشرفت پژمان جمشیدی در بازیگری قابل توجه و قابل تحسین است اما در مقابل تعداد منتقدان بازیگری وی نیز کم نیستند با این حال جمشیدی بدون توجه به انتقادات راه خود را به جلو ادامه می‌دهد و باید اذعان کرد او توانسته است با بازی های خود نظر عموم مردم را به خود جلب کند.

جمشیدی با بازی در نقش‌های طنز در کنار سام درخشانی درخشش خود را در سریال‌های تلویزیونی و فیلم های سینمایی آغاز کرد و هنوز هم بهترین نقش افرینی های او در حوزه طنز است.

آریاک سفر

نقش آفرینی پژمان بدون سام در دینامیت

فیلم دینامیت که این بار پژمان را با ظاهری متفاوت در آن می بینیم باز هم یک فیلم در ژانر طنز است که اطلاعات دقیقی از داستان آن منتشر نشده و زوج همیشگی او سام درخشانی هم در این فیلم همبازی او نیست  اما بازیگران سرشناس دیگری همچون احمد مهرانفر ، محسن کیایی ، نازنین بیاتی ، نادر سلیمانی و … نیز در این فیلم حضور دارند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

از ظاهر و گریم پژمان جمشیدی در فیلم دینامیت این طور پیداست که او در این فیلم نقش یک جوان به شدت مذهبی را ایفا می‌کند که با توجه به ژانر طنز فیلم و سابقه ذهنی که از پژمان داریم قطعا شاهد خلق صحنه های جذابی در این فیلم توسط او خواهیم بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پژمان جمشیدی با چهره‌ای که تابه‌حال ندیده‌اید (تصاویر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز