پنج پیشنهاد برای تور تایلند

تور تایلند-کاماپرس
ژیوار

تایلند با داشتن سواحل استثنایی و معابد خیره‌کننده، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جنوب آسیای شرقی به شمار می‌رود. گزینه‌های تفریحی متعدد در تور تایلند می‌تواند همه گردشگران با هر نوع سیلقه‌ای را شگفت‌زده کند. صخره‌نوردی، مدیتیشن در تور معبد، بازارهای محلی و کایاک‌سواری چند نمونه از مواردی است که افراد می‌توانند در تور تایلند تجربه کنند و سرگرم شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج کاری که گردشگران در تور تایلند باید انجام دهند، پرداخته است.

دیدن بانکوک

بسیاری از گردشگران هنگام دیدار از بانکوک به سرعت تحت تاثیر صداها، بوهای مختلف غذاها و ترافیک و جمعیت زیاد این شهر قرار می‌گیرند. بانکوک بهشت علاقه‌مندان به شهرهای سرزنده و شلوغ است. معابد طلایی، بازارهای شلوغ و تنوع فرهنگی بانکوک جذابیت‌های زیادی برای گردشگران دارد.

معبد وات­فو از معروف‌ترین معابد بانکوک است که مجسمه بودا با ارتفاع 45 متر در آن قرار دارد. معبد کوه طلایی نیز بر فراز کوه‌ها ساخته شده و منظره دیدنی از کل شهر ارائه می­دهد. محله چینی‌ها از سایر جذابیت‌ها و دیدنی‌های بانکوک است و غرفه‌های خیابانی و فروشگاه‌های فراوان آنجا می‌تواند گردشگران را برای ساعات طولانی سرگرم و شگفت‌زده کند. بازار آخر هفته چاتوچاک نیز با داشتن 15 هزار غرفه، بزرگ‌ترین بازار روباز در کل آسیا است. این بازار دارای غرفه‌های مختلف سوغاتی، جواهرات، لباس و غذا بوده و دیدن آن ساعت‌ها زمان می‌برد.

بانکوک-کاماپرس

دریان سفر امید

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی که در سراسر جهان شهرت دارد، یک روش منحصر به فرد کششی است و روی نقاط فشار بدن کار می‌کند. این ماساژ باعث شاداب شدن بدن می‌شود و انتخاب مناسبی برای رفع خستگی و استراحت گردشگران است. سالن‌های ماساژ تایلندی نور کمی دارند و فضای آرامش‌بخشی برای افراد ایجاد می‌کنند. کاربرد اصلی این ماساژ، تنش‌زدایی قسمت‌های مهم بدن است و به بازگشت انرژی کمک می‌کند. گردشگران می‌توانند از مراکز ماساژ متعدد در تور تایلند بهره‌مند شوند و به تجدید انرژی بپردازند.

پارک ملی خائویای

تایلند دارای پارک‌های ملی باورنکردنی و منحصربه‌فردی است که بهترین مکان برای بازدید علاقه‌مندان به کاوش در طبیعت و حیات وحش محسوب می‌شود. پارک خائویای، یکی از بهترین پارک‌های ملی تایلند و بازدید از آن جزو مواردی است که افراد باید در تور تایلند تجربه کنند. این پارک بیش از 2000 کیلومتر مربع وسعت دارد و شامل آبشارهای شگفت‌انگیز، مسیرهای پیاده‌روی، زمین‌های جنگلی و کوه‌ها می‌شود. پارک ملی خائویای در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است و دیدن آن برای گردشگران سرگرم‌کننده خواهد بود.

پارک ملی خائویای-کاماپرس

کایاک سواری

کایاک سواری یکی از شگفت‌انگیزترین تجربه‌های گردشگران در تور تایلند خواهد بود. اکثر هتل‌های جزیره و شرکت‌های تور، کایاک را به صورت ساعتی اجاره می‌دهند. کوه موک، پارک دریایی ملی آنگ تانگ در نزدیک سامویی از بهترین مکان‌ها برای کایاک‌سواری هستند. در این فرصت گردشگران می‌توانند در سکوت از مناظر آبی و طبیعت اطراف لذت ببرند. کایاک‌سواری، یک ماجراجویی آبی برای کشف تالاب‌ها، غارها و جزایر بی‌نظیر تایلند است. البته گردشگران باید در نظر داشته باشند که کایاک‌سواری، انتخاب مناسبی در زمان بارش‌های موسمی تایلند نخواهد بود.

غذاها و نوشیدنی­‌های تایلندی

چند فرهنگی بودن تایلند از جمله عواملی است که باعث می‌شود غذاهای خیابانی متنوع و لذیذ داشته باشد. در سراسر تایلند غرفه‌های خیابانی فروش نارگیل وجود دارد و گردشگران می‌توانند یک نارگیل سفارش دهند و با نی، شیر آن را بنوشند. هیچ چیز به اندازه شیر نارگیل در روزهای گرم در تور تایلند نمی‌تواند تشنگی را برطرف کند.

محله چینی نیز یکی از بهترین مکان‌هایی است که افراد می‌توانند ترکیب لذیذی از غذاهای چینی و تایلندی را امتحان کنند. پدتای، یکی از معروف‌ترین غذاهای تایلندی است که با ترکیبی از تمرهندی، بادام زمینی، جوانه لوبیا و تخم‌مرغ پخته می‌شود و گردشگران نباید فرصت امتحان کردن این غذا را از دست دهند.

غذاهای تایلندی-کاماپرس

بهترین تور تایلند با “قصر شیرین”

افراد برای تجربه یک تور تایلند خاطره‌­انگیز می‌توانند از طریق آژانس گردشگری قصر شیرین اقدام کنند. قصر شیرین در زمینه خدمات مختلف رزرو بلیط هواپیما، بلیط چارتری و برگزاری تور گردشگری فعالیت می‌کند. این مجموعه همه خدمات مبدا تا مقصد را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کند. همچنین افراد می‌توانند خدمات مورد نظر را با توجه به هدف سفر در این مجموعه انتخاب کنند. همچنین با رزرو تورهای خارجی، کارشناسان بخش ویزای این مجموعه کارهای دریافت ویزا را به درستی انجام می‌دهند و تا زمان صادر شدن ویزا پیگیری می‌کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت /https://www.ghasreshirin.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز