پُز دادن شاخ اینستاگرامی با داروی کرونا در بیمارستان لاکچری! + عکس

از عجایب فضای مجازی یکی هم این که یک چهره مشهور ایسنتاگرامی اعلام کرده کرونا گرفته و متعاقب آن تصاویری از خود منتشر کرده که دور و برش را داروی گران قیمت رمدسیویر احاطه کرده و در یک هتل بیمارستان مجلل بستری است!

به گزارش کاماپرس، چهره های مطرح و معروف شبکه اجتماعی اینستاگرام یا همان شاخ های اینستاگرامی یکی از واقعیت های جامعه ما هستند که هر از چندی جلوه های مثبت یا منفی معروفیت را به نمایش می گذارند و گاهی نیز با انتشار تصاویری از خود در موقعیت های عجیب موجب حیرت می شوند.

در تازه ترین اتفاق از این دست، بنا به اعلام عصر ایران ، یک چهره ایسنتاگرامی با انتشار تصاویری مرتبط با بیماری کرونای خود و نحوه درمان و سرویس دهی بیمارستانی که در ان بشتری شده، خبرساز شده است.

عصر ایران در این باره نوشته است؛ 4روز قبل یکی از چهره‌های اینستاگرامی نوشت که جواب کرونایش مثبت شده و ۲۰ درصد ریه‌اش درگیر این بیماری شده است و این تازه اول ماجرا بود.

کرونا گرفتن به سبک تبلیغاتی!

آریاک سفر

وی عکسی روی تختی که در آن بستری بود از خود منتشر کرده که در این عکس از دستش رگ گرفته‌اند و تا چشم کار می‌کند داروی کرونا (رمدسیویر) – یکی از داروهای گران قیمت و کمیاب که برای بیماران کرونایی تجویز می شود –  دور و برش ریخته‌اند!

به نوشته عصر ایران شب‌ها برای وی از رستوران بیمارستان چیکن استراگانوف می‌آورند و گاهی هم لابستر و پیتزا سفارش می‌دهد! این چهره ایسنستاگرامی با این تبلیغ ، باب جدیدی از تبلیغات اینستاگرامی در دوران کرونا را باز کرده است که تبلیغ به نفع هتل‌بیمارستان‌ها محسوب می شود.

عصر ایران با لحنی انتقادی نوشته است؛ دقیقا در روزهایی که در بیمارستان‌های معمولی جای سوزن‌انداختن نیست، تخت خالی کرونا پیدا نمی‌شود و کسی به راحتی رمدسیویر پیدا نمی‌کند اگر شاخ فضای مجازی باشید می‌توانید هم تعرفه تبلیغات را دریافت کنید، هم چند شب راحت در یک سوئیت دو تخته با چند بسته رمدسیویر بستری شوید.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز