پرواز دیدنی و غرش رعد آسای جنگنده سوخو 57 بر فراز آسمان (ویدیو)

سوخو 57 یک جنگنده چند منظوره نسل پنجمی و نخستین جنگنده رادارگریز است که در ارتش روسیه عملیاتی شده است. علاوه بر پنهانکاری و رادارگریزی، این جنگنده از ویژگی ابرمانورپذیری نیز بهره می برد و به رادارهای پیشرفته ای مجهز است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پرواز جنگنده سوخو 57 را در آسمان نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده سوخو 57 دارای محفظه هایی داخلی برای حمل سلاح و مهمات است و ظرفیت آن ها به اندازه ای است که اجازه حمل جنگ افزارهای بزرگ هوا به زمین را به آن می دهد. محفظه های درونی حمل سلاح، باعث می شوند جنگنده عملکرد و مانورپذیری بهتری داشته باشد و به خاصیت رادارگریزی آن نیز کمک زیادی می کنند.

آریاک سفر

جنگنده سوخو 57 نیز مانند دیگر جنگنده های رادارگریز سطح مقطع راداری بسیار کمی دارد و مانند جنگنده اف 22 رپتور، از بدنه ای صاف و صیقلی بهره می برد تا این سطح مقطع را پایین بیاورد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پرواز دیدنی و غرش رعد آسای جنگنده سوخو 57 بر فراز آسمان (ویدیو)

  1. سعید گفته:

    این درمقابل اف ۳۵آمریکا یه اسباب بازی بیش نیس بعدشم ازخودتون مایه بذارین که میدونم هیچی ندارین حتی پلاستیکشم نمیتونین درست کنین 😂

    • SM گفته:

      این حرفای شما رو خود نیروی دریایی امریکا هم‌قبول نداره، پنتاگون اعلام کرده که تجهیزات نظامیشون مانند سابق دیگه برتریه تکنولوژی ندارن ،اخیرا ۴۰۰ باگ از هواپیمای F35 به شرکت لاکهید مارتین اعلام شده که باید برطرف بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز