پرفروش ترین کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری - کاماپرس
ژیوار

انتخاب شکل و رنگ کاغذ دیواری، یکی از اصلی‌ترین مراحل دکوراسیون داخلی منازل است. اتاق خواب نیز یکی از بخش‌هایی است که باید حس آرامش و راحتی را منتقل کند؛ لذا کاغذ دیواری‌ مورد استفاده باید مطابق این پیش فرض انتخاب شود.

کاماپرس در این گزارش، چند نمونه از پرفروش‌ترین کاغذ دیواری اتاق خواب موجود در بازار را معرفی کرده است.

کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل

طرح گل، یکی از طرح‌های بسیار رایج مورد استفاده در کاغذ دیواری‌های اتاق‌های منزل از جمله اتاق خواب است. گل‌ها علاوه بر داشتن زیبایی، احساس بسیار خوب و آرامش‌بخشی را نیز به بیننده منتقل می‌کنند و به همین دلیل دور از انتظار نیست که این طرح­ها جزو پرفروش‌های کاغذ ‌دیواری‌های بازار باشد.

این طرح شامل گل‌های بزرگ به رنگ آبی است. این طیف، یکی از رنگ‌های مناسب برای استفاده در اتاق خواب است و محیط مناسبی را برای استراحت فراهم می‌کند. این کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، تولید و از بهترین نوع جوهر برای چاپ آن استفاده می‌­شود.

در بهار 1403 قیمت هر متر مربع این کاغذ دیواری 290 هزار تومان است و در ابعاد دلخواه می‌توان آن را سفارش داد.

دریان سفر امید

کاغذ دیواری - کاماپرس

کاغذ دیواری کهکشان راه شیری

این روزها کاغذ دیواری‌های پوستری پرفروش است و استفاده از این نوع کاغذ دیواری‌های سفارشی برای بیشتر مشتریان جذاب است. در بین پرفروش‌ترین کاغذ دیواری‌ اتاق خواب می‌توان به طرح کهکشان راه شیری اشاره کرد. این طرح، تصویری واقعی از کهکشان بوده که توسط تلسکوپ‌های فضایی گرفته شده است.

این نوع از کاغذ دیواری شامل طیف رنگ‌های تیره و بنفش می‌شود و می­توان آن را در ابعاد دلخواه سفارش دارد. این نوع از کاغذ دیواری‌ها معمولا برای یکی از دیوارهای اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت چاپ این کاغذ دیواری، 290 هزار تومان برای هر متر مربع است.

کاغذ دیواری - کاماپرس

کاغذ دیواری راه راه کرم و سفید

بسیاری از مردم دوست دارند که از کاغذ دیواری‌های ساده و بدون طرح در دیوارهای اتاق خواب استفاده کنند. این نوع از کاغذ دیواری‌ها برخلاف محصولات طرح‌دار، زیاد جلب توجه نمی‌کنند و برای استراحت و آرامش نیز مناسب است. این موارد جزو دلایل پرفروش بودن این نوع از کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری قابل شستشو راه راه کرم و سفید مخصوص اتاق خواب بوده و به صورت فوری می‌توان آن را سفارش داد و نصب کرد.

این نوع از کاغذ دیواری‌ها به قیمت حدود 125 هزار تومان برای هر متر مربع قابل تهیه است.

کاغذ دیواری - کاماپرس

کاغذ دیواری طرح عاشقانه

استفاده از طرح‌های عاشقانه نیز جزو موارد پرفروش برای اتاق خواب است. این نوع از کاغذ دیواری دارای المان‌هایی همچون قلب بوده و معمولا از طیف رنگ‌های گرم مانند قرمز در آنها استفاده می­شود. این نوع از کاغذ دیواری­ جزو طرح‌های پوستری است و معمولا روی یک دیوار اجرا و نصب می‌شود. این طرح زیبا از کاغذ دیواری به راحتی و در هر ابعادی قابل سفارش است.

قیمت کاغذ دیواری طرح عاشقانه حدود 139 هزار تومان به ازای هر متر مربع است.

کاغذ دیواری - کاماپرس

کاغذ دیواری گل ریز

گل‌های ریز نیز یکی از طرح‌های محبوب برای کاغذ دیواری اتاق خواب است. این نوع از کاغذ دیواری‌ها هم می‌توانند برای یک دیوار و هم برای کل فضای اتاق خواب مورد استفاده قرار گیرند. بیشتر طیف رنگ‌های به کار رفته در این نوع از کاغذ دیواری، سفید و رنگ‌های روشن بوده و در طرح گل‌ها نیز از رنگ صورتی یا رنگ‌های مشابه استفاده شده است.

این مدل از کاغذ دیواری‌های مخصوص اتاق خواب کاملا قابل شست و شو بوده و جنس بادوامی دارند.

قیمت این نوع از کاغذ دیواری‌ حدود 280 هزار تومان برای هر متر مربع است.

کاغذ دیواری - کاماپرس

مقایسه قیمت روز کالاها در «ایمالز»

ایمالز، اولین وبسایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که خدمات خود را به صورت مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و همین طور فروشندگان حضوری ارائه می‌دهد. جست­‌وجو در این سایت باعث می‌شود که بتوان کالای مورد نظر را بهتر و ارزان‌تر خریداری کرد.

متقاضیان برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس اینترنتی emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز