پرفروش ترین هدفون و هندزفری های دیجی کالا در مردادماه 1401

هندزفری و هدفون-کاماپرس
لست سکند

هدفون و هندزفری های بلوتوثی تجربه کاربری خوبی دارند. شرکت های تولید لوازم جانبی موبایل با به روزرسانی هدفون ها تلاش می کنند تا کیفیت آنها را بالا ببرند و امکانات بهتری را در اختیار مشتریان قرار دهند.  هدفون و هندزفری های بلوتوثی را با محدوده قیمتی 35 هزار تا 4 میلیون تومان می تواند در فروشگاه های اینترنتی پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، دیجی کالا در این بخش نیز محصولاتی با محدوده قیمتی مختلفی را روی سایت خود قرار داده است. در ادامه به معرفی پرفروش ترین هدفون و هندزفری های دیجی کالا در مردادماه ۱۴۰۱ می پردازیم.

هندزفری بلوتوثی مدل  inpods 12

هندزفری بلوتوثی مدل  inpods 12-کاماپرس

این هندزفری بلوتوثی که مدت‌هاست پرفروش‌ترین محصول دیجی‌کالاست، در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، آبی، زرد، سبز، صورتی، سرمه‌ای و طوسی موجود است. قیمت حدوداً ۱۰۰ هزار تومانی این هندزفری و طبق گفته‌ی کاربران کیفیت خوب آن، سبب شده که درصد رضایت از این محصول در دیجی‌کالا بالا باشد و امتیاز ۳٫۹ از ۵ را از کاربران دیجی‌کالا بگیرد. این هندزفری بلوتوثی را می‌توان طرحی کپی شده از ایرپاد معروف اپل دانست و طبق مشخصات بیان شده در دیجی‌کالا، نه‌تنها مناسب برای کاربری عمومی است، بلکه برای مکالمه، گیمینگ و ورزش نیز مناسب است. اقلام همراه این محصول طبق اعلام دیجی‌کالا، کابل شارژ لایتنینگ، دفترچه راهنما و کیس پاور بانکی است. محدوده عملکرد یا برد بلوتوث این هندزفری ۳۰ گرمی، ۱۰ متر و عمر باتری ۹۰ میلی‌آمپری آن ۳ ساعت در حالت مکالمه یا گوش‌دادن به موسیقی و ۱۲۰ ساعت در حالت استندبای بیان شده است. همچنین باتری محفظه این ایرپاد با ۱ ساعت شارژ کردن، ۵ ساعت کار می‌کند و بدون نیاز به منبع برق دیگری گوشی‌های هندزفری را شارژ می‌کند.

هدفون بی‌سیم مدل BTH-F9-5

هدفون بی‌سیم مدل BTH-F9-5-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هدفون بی‌سیم BTH با قیمت ۱۸۰ تا ۲۱۰ هزار تومان، در ماه گذشته دومین کالای دیجیتال پرفروش و پنجمین کالای پرفروش در تمام دسته‌های دیجی‌کالا بوده است. این هدفون نیز در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی قابل تهیه است و با کابل شارژر، ۲ جفت واشر سرگوشی با سایزهای مختلف، دفترچه راهنمای محصول و محفظه شارژ به دستتان می‌رسد. طبق مشخصات قابل‌مشاهده در وب‌سایت دیجی‌کالا، عمر باتری هدفون در حالت مکالمه و پخش موسیقی حدوداً ۴ ساعت است و باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی محفظه این هدفون یک ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. گوشی‌های سه گرمی این هدفون برای بازی‌های ویدئویی، ورزش و گوش‌دادن به موسیقی مناسب است ولی باتوجه‌به حساسیت ۴۲ میکروفون این دستگاه، نباید انتظار مکالمه باکیفیتی از آن داشت. از دیگر قابلیت‌های اشاره شده در قسمت مشخصات این محصول در دیجی‌کالا که کاربران به آن امتیاز ۳٫۹ از ۵ را داده‌اند، می‌توان به درب مغناطیسی و نشانگر LED محفظه، کنترلر لمسی روی گوشی‌ها، اتصال خودکار پس از روشن‌کردن و وزن ۴۵ گرمی آن اشاره کرد.

هندزفری بلوتوث مدل SP01

هندزفری بلوتوث مدل SP01-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی SP01 که قیمتی حدود ۳۵ هزار تومان دارد و کاربران دیجی‌کالا به آن امتیاز ۳٫۶ از ۵ داده‌اند، کاملاً بی‌سیم نبوده و دو گوشی آن با یک سیم به هم متصل شده است. این هندزفری در دو رنگ مشکی و نوک مدادی برای تهیه موجود است و وزن ۴۰ گرمی دارد. همچنین طبق مشخصات درج شده در سایت دیجی‌کالا، برای مکالمه، ورزش و کاربری عمومی مناسب بوده و با تمام گوشی‌های موبایل سازگار است و به عملکرد کاهش نویز، تکرار تماس مجهز است و اقلام همراه این هندزفری نیز فقط کابل شارژ آن است. گوشی‌های آهنربایی آن نیز باعث پیشگیری از افتادن و گم شدن احتمالی آن از روی گردن و درحال فعالیت می‌شود. کلیدهای تعبیه شده روی این محصول که پنجمین محصول پرفروش دسته‌ی کالای دیجیتال دیجی‌کالا نیز هست، هم برای کنترل میزان بلندی صدا، عوض کردن قطعه موسیقی درحال پخش، قطع و وصل پخش موسیقی، پاسخ دادن به تماس و خاموش کردن دستگاه استفاده می‌شود.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS-کاماپرس

برند QCY که برندی زیرمجموعه‌ی شیائومی است، هدفون بلوتوثی بی‌سیم T13 را تنها در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان در بازار ایران عرضه کرده است. عمر باتری آن در حالت مکالمه و در حالت پخش موسیقی ۸ ساعت و در حالت استندبای ۸۰ ساعت بیان شده است و باتری محفظه آن نیز ۲ ساعت دوام می‌آورد. این هدفون ۲۰ گرمی با مقاومت در برابر رطوبت و عرق و بلوتوث نسخه 5.1، مناسب کاربری عمومی، ورزش و مکالمه است. کاربران دیجی‌کالا نیز امتیاز ۴٫۳ را به این محصول که هفتمین محصول پرفروش دسته‌ی کالای دیجیتال فروشگاه دیجی‌کالا است داده‌اند و تا این لحظه بیش از ۳۵۰۰ دیدگاه در مورد آن نوشته‌اند.

هدفون بی‌سیم هایلو مدل T15

هدفون بی‌سیم هایلو مدل T15-کاماپرس

هدفون بی‌سیم T15 برند هایلو، با قیمتی حدود ۵۵۰ هزارتومان که تنها در رنگ مشکی موجود است، پنجمین هندزفری و هدفون پرفروش دیجی‌کالا در مرداد ماه است. برند هایلو نیز یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی است. طبق قسمت مشخصات محصول دیجی‌کالا، این هدفون با برد ۱۰ متری، مقاومت در برابر پاشش قطرات آب، رطوبت و عرق، نسخه بلوتوث ۵، سیستم کاهش میزان صدای مزاحم، وزن ۳۷ گرمی، حالت مخصوص بازی و کنترلرهای لمسی که دارد، مناسب کارهای روزمره، ورزش، مکالمه و بازی‌های ویدئویی است. باتری آن که یک و نیم ساعت نیاز به شارژ شدن دارد، در حالت مکالمه ۱۰۰ ساعت، در حالت پخش موسیقی ۶۰ ساعت دوام می‌آورد. همچنین نشانگر LED روی محفظه آن نیز کمک می‌کند تا مقدار شارژ باتری را در هر زمان رصد کنید. کاربران دیجی‌کالا تا این لحظه با بیش از ۵۴۰۰ دیدگاه، به این محصول امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ را داده‌اند. اقلام همراه این محصول اعلام نشده ولی به راحتی می‌توان با شارژر microUSB این هدفون را شارژ کرد و حتی از آن به عنوان پاوربانک برای گوشی موبایل استفاده کرد.

نویسنده: مهدی یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین هدفون و هندزفری های دیجی کالا در مردادماه 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز