پرفروش ترین مایکروفر در بازار + قیمت مرداد 1402

ژیوار

در بین پرفروش‌‌ترین مایکروفرهای بازار دو برند پاناسونیک و ال‌جی بیش‌ترین سهم را دارند. مایکروفر‌ها به عنوان یک وسیله کارآمد برای پختن و گرم کردن انواع غذاها در محیط منزل و یا محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر گرم کردن غذا، مایکروفر برای تهیه انواع مواد غذایی مثل پیتزا، کیک و انواع شیرینی‌های خوشمزه نیز قابل استفاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مایکروفر برخلاف اجاق گاز گرما و حرارت را به صورت مستقیم و در مدت زمان کوتاه بر غذا پخش می‌کند و اینگونه مانع از بین رفتن مواد مغذی موجود در غذا می‌شود. کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین مایکروفر در مرداد ماه را معرفی می‌کند؛

1- مایکروفر پاناسونیک مدل NN-ST34NB

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 990 هزار تومان است. این مایکرویو 12 کیلوگرم وزن دارد و حجم کمی از فضا را اشغال می‌کند بنابراین می‌تواند برای محیط‌های اداری و خانه مناسب باشد. حجم ظرفیت درونی این محصول 25 لیتر بوده و صفحه شیشه‌ای گردون آن با قطر 288 میلی لیتر طراحی شده است. قدرت توان این مایکروویو 800 وات بوده و دارای نشانگر دیجیتال لمسی است که می‌توان با استفاده از آن مدت زمان گرم شدن غذا را انتخاب کرد. این محصول مجهز به برنامه گرم کردن سریع Quick 30 است که با استفاده از آن می‌توانید غذاها را در سریع‌ترین زمان ممکن گرم کنید.

دریان سفر امید

2- مایکروفر پاناسونیک مدل NNST34HM

قیمت این محصول 6 میلیون و 700 هزار تومان است. این محصول با ظرفیت درونی 25 لیتر همراه با جنس داخلی لعاب و توان مصرفی 800 وات طراحی شده است. با استفاده از صفحه نمایش لمسی تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه می‌توانید مدت زمان و نوع پخت را مشخص کنید. این مایکروویو مجهز به سیستم گرم‌کن خودکار و سیستم قطع کن خودکار است. همچنین با داشتن قابلیت قفل کودک ایمنی را برای خانواده‌ها به همراه می‌آورد. قابلیت یخ‌زدایی این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا زمان‌هایی که وقت کافی برای پخت و پز ندارید، مواد غذایی خارج شده از فریزر را به سرعت استفاده نمایید.

3- مایکروفر مدل ال جی MH 8265 CIS

قیمت این مایکروویو 8 میلیون و 700 هزار تومان است. این مایکروویو با ظرفیت درونی 42 لیتری و توان قدرت هزار و 350 وات طراحی شده و توان پخت هرگونه مواد غذایی را دارد. این مایکروویو دارای 28 نوع برنامه پخت متفاوت است. برای مثال می‌توان با استفاده از آن مواد غذایی را سرخ کرد و یا گوشت را به صورت مغز پخت یا گریل شده آماده کرد. این محصول با داشتن قابلیت آنتی باکتریال، باکتری موجود در محفظه داخلی را به‌طور خودکار از بین می‌برد در نتیجه برای تمیز کردن فضای درونی مایکروفر تنها به یک دستمال نم‌دار نیاز است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم یخ‌زدایی و قفل کودک اشاره کرد.

4- مایکروفر ال‌جی مدل MA3884

قیمت این مایکروفر 22 میلیون و 730 هزار تومان است. این مدل با توجه به امکانات پیشرفته‌ای که دارد از دسته پرچم‌داران برند ال‌جی به‌شمار می‌رود و همچنین این مدل خوشنام سهم بالایی از میزان فروش را نصیب خود کرده است. این محصول مجهز به 28 نوع برنامه پخت غذایی متفاوت است که تنها با انتخاب هر یک از آنها می‌توانید به پخت انواع غذا در خوش طعم‌ترین حالت ممکن بپردازید. با این محصول می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را آماده کنید. همچنین مایکروویو ال‌جی می‌تواند جایگزین مناسبی برای فر گازی در پخت انواع شیرینی و کیک باشد. این مایکروفر امکان پخت را به 5 روش ممکن فراهم می‌سازد که از جمله آن می‌توان ب مایکروویو (Microwave)، پخت گریل، پخت با بخار و پخت ترکیبی اشاره کرد. همچنین قابلیت کانوکشن (Convection) موجود در این فر غذای موجود را شناسایی و به صورت هوشمند زمان و نوع پخت مناسب آن را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیپاناسونیک
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین مایکروفر در بازار + قیمت مرداد 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز