پرفروش ترین عطر زنانه برای جشن و مهمانی

پرفروش ترین عطر زنانه برای جشن و مهمانی کاماپرس
ژیوار

عطر زنانه مناسب برای جشن و مهمانی، از فاکتورهای مشترکی مانند پخش بوی بالا و ماندگاری متعادل پیروی می‌کنند؛ این شاخص‌ها می‌توانند به‌عنوان امضای شخصی ما در آن جمع درنظر گرفته شوند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی فروشگاه‌های آنلاین و معتبر عطر، 6 عطر پرفروش زنانه برای جشن و مهمانی را معرفی می‌کند.

عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا ( Calvin Klein Euphoria)

ایفوریا یک عطر نوستالژیک و آشنا، از 3 طراح نام‌آشنای دنیای عطرها، کارلوس بنایم، دومنیک روپیون و لاک دانگ است که از سال 2005 تا امروز توانسته دوست‌داران ویژه خودش را حفظ کند. این عطر شیرین با آکوردهای شرقی و رایحه غالب انار، بنفشه و مشک، بیشتر برای استفاده در جشن‌های پاییزی و زمستانی مناسب است. عطر کلوین کلین ایفوریا در حجم 10 میل و قیمت روز 3 میلیون و 590 هزار تومان عرضه می‌شود.

عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا ( Calvin Klein Euphoria) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

عطر زنانه جیونچی آنجئو دمون ( GIVENCHY Ange Ou Demon)

یکی از کم‌نظیرترین عطرهای تولیدی برند جیونچی، آنجئو دمون با ترکیبی باصلابت و جذاب از نارنگی، آویشن، زعفران، سوسن و وانیل است که با قیمت حدودی 7 میلیون و 700 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. جیونچی آنجئو دمون، رایحه‌ای کاریزماتیک و سنگین دارد که ممکن است در نگاه اول کمی گیج‌کننده به‌نظر برسد. بنابراین استفاده از این عطر در مهمانی‌های رسمی که می‌خواهید در آن اغواگر و مبهم به‌نظر برسید، پیشنهاد می‌شود.

عطر زنانه جیونچی آنجئو دمون ( GIVENCHY Ange Ou Demon) کاماپرس

عطر زنانه تیری موگلر آنجل ( Thierry Mugler Angel)

تیری موگلر آنجل، از قدیمی‌ترین عطرهای زنانه این برند، با فضای کلاسیک و باشکوه است که قیمتی حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان دارد. اگر به‌دنبال یک عطر قدیمی با ترکیبات نبوغ‌انگیز از ترنج، آناناس، زیره، جوز و وانیل هستید، احتمالا عطر زنانه آنجل، با یادآوری دهه 90 فرانسه، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

عطر زنانه تیری موگلر آنجل ( Thierry Mugler Angel)

عطر زنانه انجل گلد ( Angel Gold)

عطر زنانه انجل گلد، با نت‌های معتدلی از گاردنیا، مشک و ترنج، از طراحی‌های شرکت ویکتوریا سیکرت است که در سال 2015 به بازار آمد. عطرهای ویکتوریا سیکریت شاید به‌اندازه لباس‌های این برند مشهور، اغواگر نباشند، اما می‌توانند تا حدی نیاز شما را به عطری جدید با نت‌های ذکرشده برطرف کنند. انجل گلد را می‌توانید با قیمت روز 8 میلیون و 750 هزار تومان از فروشگاه‌های معتبر عطر تهیه کنید.

عطر زنانه انجل گلد ( Angel Gold)

عطر زنانه ورساچه اروس پور فم ( Eros Pour Femme)

اشرافیت و غرور بی‌حد و حصر، شاید اولین پیغامی باشد که با بوییدن اروس پور فم، نسخه زنانه عطر اروس، دریافت می‌کنید. ورساچه برای تاکید بر این پیام، شیشه این عطر را نیز، مانند سایر تولیدات‌اش، به‌طور چشمگیر و با طرحی بزرگ و پررنگ از لوگو برند، طراحی کرده است. نت‌های ظریف و حساس ترنج، لیمو ترش، مشک و چوب صندل در این عطر، می‌توانند در یک لحظه، تمام حواس حضار یک مهمانی را به سمت شما معطوف کنند. ورساچه اروس پور فم با قیمت حدودی 4 میلیون و 900 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر زنانه ورساچه اروس پور فم ( Eros Pour Femme) کاماپرس

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ( Dior Hypnotic Poison)

هیپنوتیک پویزن، نت‌هایی به دلربایی طراحی شیشه‌اش دارد که شیرینی دلپذیری را به محیط تزریق می‌کند. این محصول از برند دیور با یک ترکیب شرقی از نارگیل، یاس، بادام، مشک و وانیل، سفر بویایی ساده و درعین حال دلنشینی را فراهم می‌کند. دیور هیپنوتیک پویزن با قیمت روز 9 میلیون و 800 هزار تومان در حجم 100 میل، ارائه می‌شود.

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ( Dior Hypnotic Poison) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپعطرسرا
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز