پرفروش ترین دی جی کنترلر موجود در بازار + قیمت

دستگاه دی جی-کاماپرس
ژیوار

با توجه به حساسیت‌های خرید لوازم الکترونیکی و تنوع برندها و مدل‌های مختلف دی جی کنترلر، انتخاب محصول مورد نظر برای کاربران دشوار است. در گام اول، افراد باید انتظارات و نیازهای خود از دی جی کنترلر را مشخص کنند و سپس به بررسی مدل‌های مختلف بپردازند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی پرفروش‌ترین دستگاه های دی جی و بررسی ویژگی‌ها و قیمت و خرید دستگاه دی جی ، به کاربران در انتخاب محصول مورد نظر کمک می‌­کنند.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی پرفروش‌ترین دستگاه دی جی موجود در بازار می‌پردازد.

دی جی کنترلر نیتیو اینسترومنت مدل  Traktor Kontrol S4 MK3

این مدل، یکی از جدیدترین محصولات نیتیو اینسترومنت بوده که در سال 2019 وارد بازار شده است. این دستگاه حرفه‌ای با تعداد چهار کانال، قابلیت اتصال به چهار پلیر یا ترن­تیبل دارد. پدکنترلرهای این دستگاه قابلیت بازخوانی طیف‌های نوری آر جی بی دارند. سه کارایی مختلف هات­کیو، سمپلر و استیمز برای پدکنترلر در نظر گرفته شده و چهار ولوم افکت و چهار سوئیچ در زیر هر یک برای روشن و خاموش کردن افکت‌ها قرار داده شده است. اسکرچ‌های 5.5 اینچی این دستگاه با نرم‌افزار جدید ترکتور پرو 3.3 سازگاری دارد. این محصول دارای یک ورودی به صورت فیش کامبو، ورودی دیگر به صورت فیش بنون و دو خروجی هدفون بوده و به قیمت 70 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دستگاه دی جی-کاماپرس

دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-SR2

این مدل، یکی از جدیدترین دستگاه‌های پایونیر سری DDJ-SR است که هفت پدکنترلر آن در تمام طیف‌های نوری آر جی بی تغییر رنگ می‌دهد. این محصول دارای دو کانال همزمان است و قابلیت افزایش دو کانال مجازی نیز دارد. 16 عدد پدکنترلر در این دستگاه وجود دارد که چهار حالت مختلف اسلایسر، سمپلر، هات کیو و رل برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این دستگاه با نرم‌افزار دی جی سراتو، ورژوآل و ترکتور پرو سازگاری دارد. شش عدد خروجی به صورت بنون میخی، کنون و سفید و قرمز و دو عدد خروجی هدفون در این مدل تعبیه شده است. کارت صدای این محصول قابلیت پردازش 24 بیت 44.1 کیلوهرتز دارد. این دستگاه به قیمت 55 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

دستگاه دی جی-کاماپرس

دی جی کنترلر نیتیو اینسترومنت مدل Traktor Kontrol S3

این مدل برای افراد مبتدی و دی جی‌های حرفه‌ای قابل استفاده است و وزن سبک، امکان جابه­جایی آسان آن را فراهم می‌کند. این محصول دارای میکسر چهار کاناله است که کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار ترکتور پرو سه عملکرد حرفه‌ای داشته باشند. کارت صدای 24 بیتی این محصول می‌تواند 40 جلوه مختلف صدا را برای کاربران فراهم ‌کند. جاگ ویل‌های این دستگاه به صورت لمسی تنظیم می‌شود. این مدل 16 عدد پدکنترلر دارد و یک ورودی استریو و یک ورودی میکروفون 1.4 اینچی در این محصول تعبیه شده است. این مدل به قیمت 38 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دستگاه دی جی-کاماپرس

دی جی کنترلر پایونیر مدل Pioneer DDJ-400

این دستگاه دارای دو کانال است که قابلیت افزایش تعداد کانال روی نرم‌افزار ندارد. این مدل برای استفاده افراد مبتدی و آموزش تدریجی با این دستگاه انتخاب مناسبی است. این دی جی کنترلر دارای اسکرچ‌های بزرگ 6.5 اینچی و بدون تاخیر بوده که با نرم‌افزار رکوردباکس سازگار است. این محصول در مجموع دارای 16 پد دی جی کنترلر است که در چهار حالت بیت جامپ، بیت لوپ، هات کیو و سمپلر قابل تنظیم است. این محصول به قیمت 29 میلیون تومان قابل تهیه است.

دی جی کنترلر پایونیر مدل  DDJ-XP2

این مدل برای کاربرد حرفه‌ای­تر و سطح‌ بالاتر مناسب است و دارای 32 پد رنگی کنترلر بوده که به صورت مقاوم ساخته شده‌اند و حتی با ضربه‌های پیاپی در طول استفاده مداوم هم خراب نمی‌شوند. 16 لانچ­پد برای کنترل هر حالت تعبیه شده است و این دستگاه با نرم‌افزارهای سراتو دی جی پرو یا دی جی رکودرباکس سازگار است. کاربران می‌توانند هشت پد با ویژگی‌های مختلف به هر deck اختصاص دهند و به صورت همزمان هات کیوها و سمپلرها را تنظیم کنند. این مدل به قیمت 30 میلیون تومان قابل تهیه است.

دستگاه دی جی-کاماپرس

خرید بهترین دی جی کنترلر پایونیر از فروشگاه “دی جی استور”

دی جی استور، اولین فروشگاه تخصصی دی جی در ایران است که در ابتدا فعالیت خود را با نام سناتور آغاز کرد. این مجموعه در سال 1396 نام خود را به دی جی استور تغییر داد. دی جی استور برای کالاهای خود خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله در نظر گرفته است. سیستم استعلام و ثبت آنلاین این مجموعه، امکان نصب از راه دور همه خدمات نرم‌افزاری را برای کاربران فراهم می‌کند. دی جی استور علاوه بر داشتن متنوع‌ترین مجموعه محصولات دی جی، محصولات کمپانی بهرینگر و ریلوپ را به صورت انحصاری عرضه می‌کند.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­توانند به وبسایت  https://irandjstore.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دیجی استور
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز