پرفروش ترین دستکش های ایمنی موجود در بازار+ قیمت

ژیوار

دستکش ایمنی، یکی از اصلی‌ترین ملزومات در هنگام انجام بسیاری از کارهای فنی محسوب می‌شود. در بسیاری از محیط‌های کاری مانند صنایع شیمیایی و برق و کارهای ساختمانی، عوامل بیرونی مانند شوک الکتریکی و مواد شیمیایی و خطرناک وجود دارد؛ به همین دلیل استفاده از دستکش ایمنی در این محیط‌ها ضروری است و باعث افزایش ایمنی و حفاظت از کارکنان می‌شود. دستکش‌های ایمنی در انواع مختلف و با مواد متفاوتی تولید می‌شوند و هر یک در موقعیت‌های خاصی از دست افراد حفاظت می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از بهترین دستکش‌های ایمنی ‌پرداخته است.

دستکش فومی سیگما

دستکش فومی سیگما از مواد باکیفت ساخته شده است. رویه این محصول از یک لایه لاتکس و یک لایه فوم نازک و ظریف ساخته شده است که در عین حفاظت از دست، بسیار سبک و لطیف است. این ویژگی باعث شده که هنگام استفاده از این دستکش ایمنی، کاربران احساس خوبی داشته باشند و برای استفاده طولانی مدت نیز مناسب باشد.

دستکش فومی سیگما چنگش و انعطاف زیادی دارد و از پارچه پلی استر ساخته شده است. این محصول قابل شست‌وشو بوده و از تکنولوژی ضد تعریق برای ساخت آن استفاده شده است.

دستکش ضد برش سیگما

لاتکس استفاده شده در دستکش ضد برش سیگما باعث می‌شود که این محصول برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد. این دستکش برای استفاده در بسیاری از کارهای عمرانی و ساختمانی، باغبانی، حمل و نقل و انبارداری انتخاب مناسبی است. قابلیت انعطاف و چنگش بالای این محصول باعث می‌شود که کاربران هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند.

دریان سفر امید

دستکش های ایمنی-کاماپرس

دستکش سیرابی سیگما

این محصول از پارچه پلی استر تمام­ کش ساخته شده است و برای استفاده در انواع فعالیت‌ها و کارها مناسب است. لاتکس رویه این محصول به طور کامل پشت دستکش را پوشانده و یکی از عواملی است که باعث افزایش ایمنی دستکش در حین استفاده می‌شود. دوام بالای این محصول باعث می‌شود در شرایط خشن، طول عمر بیشتری داشته باشد و بتواند به خوبی از دست در برابر عوامل بیرونی آسیب‌رسان حفاظت کند. این دستکش ایمنی به قیمت 30 هزار تومان قابل تهیه است.

دستکش چرمی کف دوبل استنلی

ضخامت بالای این دستکش باعث شده که برای استفاده در محیط‌های صنعتی و خشن مناسب باشد. این دستکش به خوبی می‌تواند از دست در برابر عواملی مانند شعله، جرقه و مواد مذاب محافظت کند و استفاده از آن در حرفه‌هایی مانند لحیم‌کاری و برش‌کاری ضروری است. این دستکش با وجود ضخامت زیاد و حفاظت از دست در برابر عوامل آسیب‌رسان، در دست بسیار راحت است و می‌توان برای ساعات طولانی از آن استفاده کرد.

دستکش های ایمنی-کاماپرس

دستکش ضد برش ممتاز استادکار

این دستکش ضد سایش و خوردگی است و این ویژگی باعث می‌شود که در طولانی مدت بادوام بوده و نیازی به تعویض فوری نداشته باشد. این دستکش با مواد داخلی در ایران تولید می‌شود و کیفیت بالایی دارد. با وجود این که این محصول به خوبی و با قدرت از دست در برابر عوامل آسیب‌رسان خارجی حفاظت می‌کند، بسیار سبک و راحت است و در استفاده طولانی مدت، دست را اذیت نمی‌کند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز