پرفروش ترین تلویزیون های 5 تا 15 میلیون تومانی

تلویزیون، یکی از اصلی ترین سرگرمی‌های عصر حاضر است که این روزها، به خصوص بعد از قرنطینه‌های کرونایی، دیگر نمی‌توان نبودش را در خانه‌ها متصور شد. امروزه این جعبه جادویی بسیار پیشرفت کرده و در مدل‌هایی تولید می‌شود که حتی دیگر شبیه جعبه نیست.

به گزارش کاماپرس، برای کسانی که می‌خواهند که بین پنج تا 15 میلیون برای خرید یک تلویزیون هزینه کنند، برندهایی مانند ایکس‌ویژن، جی‌پلاس، دوو و تی سی ال نیز در این میدان از بقیه پرطرفدارترند که در ادامه چند مدل از تلویزیون‌های آن‌ها معرفی خواهند شد؛

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XT745

قیمت: هفت میلیون و 620 هزار تومان

کیفیت ‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند.

آریاک سفر

سیستم‌صوتی تلویزیون دوکاناله است و به‌واسطه‌ سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure sound می‌تواند کیفیت صدای مطلوبی را تولید کند. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توان از بین درگاه HDMI و کامپوزیت یکی را انتخاب کرد. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان Time Shift اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی‌پلاس مدل LU722S

قیمت: 11 میلیون و 490 هزار تومان

با این تلویزیون می‌توان یک سینمای خانگی را تجربه کرد. وضوح تصویر با رزولوشن ULTRA HD 4k  با استفاده از پنل با کیفیت A+ از مزایای مهم این تلویزیون است. سیستم عامل این تلویزیون هوشمند اندروید بوده و علاوه‌بر ریموت کنترل اصلی، یک کنترل هوشمند با دسترسی راحت در فضای اندروید و نشانگر ماوس بر روی تصویر دارد.

این تلویزیون همچنین مجهز به دستیار هوشمند جی‌پلاس به نام ای‌شیر است این نرم افزار قدرتمند قابلیت‌های بسیار کاربردی از جمله برقراری ارتباط دوطرفه بین گوشی موبایل و تلویزیون‌ را دارد. استفاده از بلندگوی قدرتمند 20 وات دو کانال با صدای فراگیر، تلویزیون را به یک سینمای خانگی تبدیل کرده است. مزیت دیگر این تلویزیون داشتن قابلیت بلوتوث است که برای انتقال صدا به تجهیزات صوتی فراهم است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل P8SA

قیمت: 12 میلیون و 500 هزار تومان

این تلویزیون از محصولات باکیفیت و به روز برند تی ‌سی ال است که وضوح تصویر بسیار بالایی داشته و به فناوری HDR10 مجهز شده است. سیستم عامل این تلویزیون اندروید 9 است. 16 گیگابایت حافظه داخلی در این مدل از تلویزیون‌های تی‌سی‌ال امکانات زیادی را به همراه خواهد داشت. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیون و تجهیز محصول به ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد.

این تلویزیون جهت اتصال ساندبار و اسپیکر مناسب به بلوتوث مجهز شده است و قابلیت اتصال به Wifi و LAN را دارد. توسط سه درگاه HDMI و دو درگاه USB می‌توان کنسول بازی، فلش، هارد دیسک و دیگر اقلام را به تلویزیون متصل کرد.

مرتبط با : ایکس ویژنتی سی الجی پلاس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز