پرسپولیس به دنبال خرید 7 مدافع!

پرسپولیس در حال مذاکره با 7 بازیکن برای خط دفاعی خود بود اما انگار در نهایت نتوانست با هیچ کدام  از آنها قرارداد ببندد.

به گزارش کاماپرس، خبرها از مذاکره ابراهیم شکوری با ایمان سلیمی، شاهین طاهرخانی، امیر طاهر، فرشاد فرجی، علی عبدا…زاده، محمد طیبی و حجت حق‌وردی بود اما در این بین تنها طاهرخانی آزاد بود که باشگاه شروطش را نپذیرفت و رفتنی شد.

اما بقیه گزینه های پرسپولیس در تیم های دیگر مشغول به بازی بودند و نتوانستند از باشگاه خود فسخ قرارداد بگیرند و به همین علت زمینه حضورشان در پرسپولیس مهیا نشد.

تحسین سمیعی به خاطر طاهرخانی

روزنامه خبرورزشی نوشت: نتیجه مذاکره با شاهین طاهرخانی مدافع استقلال را می‌دانید. او پس از دو مرتبه مذاکره با باشگاه و تلاش برای رسیدن به پرسپولیس با پیغام و پسغام‌هایی که می‌فرستاد، در نهایت راهی پیکان شد.

آریاک سفر

عجیب‌ترین انتقالی که ممکن بود رقم بخورد! گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس تنها ۲۰۰ میلیون تومان کمتر از پیکان به این بازیکن پرداخت می‌کرد! گفته می‌شود او خواسته‌های مالی عجیبی داشت که جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری زیر بار حرف زور این بازیکن نرفتند و در نهایت او را به سمت در خروجی راهنمایی کردند.

باشگاه بی‌مدافع ماند؟

البته اقداماتی که مدیریت باشگاه در مورد طاهرخانی انجام داد، مورد تأیید کادر فنی و به خصوص یحیی گل‌محمدی هم بود. سرمربی سرخپوشان واکنش‌های مثبتی به این اتفاق نشان داد و حمید مطهری دستیار گل‌محمدی نیز در مصاحبه‌ای گفت: «قرار نیست فقط لیست را پر کنیم. بازیکنانی می‌خواهیم که بتوانند با شرایط باشگاه کنار بیایند و به ما در طول فصل کمک کنند به همین خاطر، سراغ هر بازیکنی نمی‌رویم.» البته نگرانی هواداران طبیعی است اما این‌طور به نظر می‌رسد که دست باشگاه هم چندان خالی نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ورزشی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز