پراید هاچ بک و پژو 206 تیپ دو چند میلیون ارزان شدند؟

بررسی قیمت ها در بازار خودرو نشان می دهد دو خودرو محبوب جوانان یعنی پراید هاچ بک و پژو 206 تیپ دو طی هفته گذشته بخشی از قیمت خود را از دست دادند و همچنان در شیب سقوط قیمت قرار دارند.

به گزارش کاماپرس، در بین خودروهای پرتیراژ داخلی دو خودرو بیش از سایر خودروها مورد استقبال جوانان قرار دارند. یکی از این خودروها پراید هاچ بک یا همان سایپا 111 است که به دلیل چابکی و کم مصرف و کم استهلاک بودن طرفداران فراوانی در میان جوانان دارد و دیگری پژو 206 است که این خودرو نیز خصوصیات مذکور با به اضافه به‌روز تر بودن دارد. ضمن این که این دو خودرو آپشن پذیری بالایی دارند و می توان با برخی تزئینات آنها را جوان پسندتر کرد.

بررسی قیمت ها در بازار حکایت از آن دارد که طی هفته گذشته با تحولاتی که در بازار ارز اتفاق افتاده و همچنین این موضوع که پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا تقریبا قطعی شده، انتظارات تورمی در بازار خودرو نیز به شدت کاهش یافته و دو خودروی محبوب جوانان نیز از کاهش قیمت برکنار نمانده اند.

تغییرات قیمت انواع پراید و پژو 206

بر اساس گزارشی که اقتصاد نیوز منتشر کرده قیمت پراید هاچ بک در هفته گذشته به 125 میلیون تومان رسیده و این خودرو افت قیمت 12.5 درصدی را تجربه کرده است.

آریاک سفر

پراید صندوق دار یا همان سایپا 131 نیز افت قیمت داشته و در محدوده قیمتی 108 میلیون تومان در بازار معامله می شود، که نسبت به هفته پیش کاهش قیمت 9.2 درصدی داشته است.

بر اساس گزارش اقتصاد نیوز قیمت انواع پژو 206 هم در بازار کاهش داشته به نحوی که پژو 206 تیپ2  به حدود 196 میلیون تومان رسید و افت حدود 11 درصدی را ثبت کرده است.

ضمنا قیمت پژو 206 صندوقدار نیز در هفته گذشته به حدود 255 میلیون تومان رسید و نزدیک به 10 درصد ارزان تر شد.

شایان ذکر است پژو 206 تیپ 5 که موتور پرقدرت تری نسبت به همتای تیپ 2 خود دارد در هفته گذشته افت قیمت 6.6 درصد را تجربه کرده و  قیمت آن نسبت به هفته پیش از آن به حدود 280 میلیون تومان رسیده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز