پایان عملیات ساخت عمارت 500 میلیون دلاری در لس آنجلس

لست سکند

 

عملیات احداث عمارت مجلل د – وان در لس آنجلس به پایان رسید و قیمت 500 میلیون دلاری برای آن تعیین شد.

به گزارش کاما پرس، این خانه باشکوه توسط نایل نیامی، یک لس آنجلسی اصیل که ابتدا بعنوان گریمور در صنعت سینما مشغول به کار شد و  پس ازمدتی تهیه کنندگی چندین فیلم هالیوودی را به عهده گرفه احداث شده است.

درحال حاضرنایل نیامی، یک سرمایه گذار شناخته شده در صنعت ساخت وساز شهرک های اعیان‌نشین لس‌آنجلس است.

راز آسمان پایتخت

وی در حال ساخت چندین عمارت چند صد میلیون دلاری است که یکی از آنها، خانه ایست که عملیات احداث آن به پایان رسیده و 500 میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

این پروژه “د –وان” نام دارد.

این ملک حدود 100.000 فوت مربع(290.304/9 مترمربع)وسعت دارد و نایل نیامی پس از 7 سال از شروع ساخت این پروژه قیمت500میلیون دلار را برای فروش آن اعلام کرده است.

عمارت “د –وان”دارای یک کلوب شبانه،4 استخرویک سالن بولینگ است و همچنین چشم اندازی 360 درجه از شهر دارد.

از زمان اعلام قیمت توسط نایل نیامی،رسانه ها توجه زیادی به این عمارت داشته اند.
مدتی قبل مشکلاتی همچون مسائل مالی و تأخیر در ساخت وسازاین عمارت بوجودآمد و این مشکلات این پرسش را ایجاد کرده بود که اصولأ ساخت این عمارت تمام می شود یا خیر؟

سرانجام نایل نیامی در مصاحبه ای اعلام کرد که این عمارت تقریبأ تمام شده است و فقط نمای داخلی آن کمی کار دارد.

وی افزود: زمانی که شروع به ساخت این عمارت کردم هیچ دلیلی نداشتم آن را 500 میلیون دلار قیمت بگذارم اما بعد ازصدها معاملاتی که در لس آنجلس انجام و امکاناتی که برای این عمارت فراهم شد، کل دنیا متوجه دلیلم برای این قیمت گذاری شده اند.

به گفته وی، سرمایه گذاری در خانه های لوکس و بزرگ که تقاضای کمی دارند پر مخاطره هستند و  هزینه های زیاد و تأخیر در ساخت وساز این خانه ها، عادی است.

به اعتقاد جوناتان میلر، رئیس شرکت ارزیابی املاک و مستغلات میلر ساموئل، زمانی که یک پروژه انقدرچشمگیراست در نهایت، امکانات و طراحی خاصش تعداد خریداران واقعی را کاهش می دهد و فقط تعداد کمی توانایی خرید این عمارات را دارند.

“میلیاردر”عمارت منحصر به فردی دیگر ساخته نایل نیامی که دربل-ایر قرار دارد،زمانی گرانترین خانه در آمریکا بود و توسط بروس مکوسکی ،سرمایه دار مشهور آمریکا به قیمت 250 میلیون دلار خریداری شد.این ملک 38.000 فوت مربع(530.315/3 متر مربع)وسعت دارد و دارای چندین استخر،سالن بولینگ،باشگاه،تئاترو سینمای خانگی،باند فرود هلیکوپتر و اتاق آبنبات به ارزش 200.000 دلار است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پایان عملیات ساخت عمارت 500 میلیون دلاری در لس آنجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز