پاول دوروف آیفون 12 را یک تکه آهن زُمُخت نامید!

به گفته بنیانگذار تلگرام ، اپل از زمان استیو جابز تاکنون محصول اساساً جدیدی تولید نکرده است. دوروف مطمئن است که طی هفت تا ده سال آینده ، عملا کسی گوشی آیفون خریداری نخواهد کرد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از RBC، پاول دوروف ، بنیانگذار تلگرام ، در کانال خود در این پیام رسان از آیفون 12 پرو انتقاد و به طراحی آن حمله کرد. به نظر وی ، اپل هنوز هنگام تولید محصولات خود از ابزارها و فن آوری های زمان استیو جابز استفاده می کند و چیز قابل توجهی به آنها اضافه نمی کند.

یک تکه آهن زمخت با دوربین های زشت!

دوروف جدیدترین گوشی هوشمند شرکت اپل را “یک تکه آهن زخمت” توصیف کرد و گفت: “به نظر می رسد این گوشی نسخه بزرگتر آیفون 5 است که در سال 2012 عرضه شده. فقط یک سری دوربین زشت نیز در پشت گوشی وجود دارد که تولیدکنندگان بلدند آن را در ارتفاع های مختلف جابجا کنند. علاوه بر این ، برش معروف بالای صفحه نمایش و حاشیه گسترده ای که در گوشه های آیفون وجود دارد باعث ایجاد نسبت پایین حاشیه صفحه به بدنه می شود که ظاهر آن را قدیمی نشان می دهد.”

آریاک سفر

وی ادامه داد: “نه سال پس از مرگ استیو جابز ، این شرکت بدون هیچ گونه نوآوری قابل توجهی از فناوری و شهرتی که قبلا ایجاد شده بهره می برد. جای تعجب نیست که فروش آیفون در اوایل سال جاری 21 درصد کاهش یافته است. اگر این روند ادامه یابد ، سهم آیفون در بازار جهانی طی هفت تا ده سال بسیار ناچیز خواهد بود.”

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز