پالایش از مرز 10 هزار تومان عقب نشست/ استراحت پالایشی برای صعود دوباره؟

لست سکند

پدیده هفته گذشته و روز ابتدایی هفته جاری بورس تهران یعنی پالایش امروز یکشنبه 12 بهمن ماه 99 از مرز مهم 10 هزار تومان که قیمت روز عرضه این سهم به شمار می رود عقب نشست با این حال بسیاری از فعالان بازار به اوج گیری دوباره این سهام باور دارند.

به گزارش کاماپرس، چشم ها امروز 12 بهمن 99 در بورس تهران به وضعیت قیمت سهام پالایش دوخته شده بود. به خصوص خریدارانی که طی دیروز و روزهای معاملاتی پایانی هفته گذشته این سهم را به سبد سهام خود افزوده بودند امروز با دقت عملکرد پالایش را زیر نظر داشتند.

پالایش امروز از همان ابتدای معاملات از مرز 10 هزار تومان که با عملکردی درخشان و طی شش روز افزایش قیمت پی در پی به آن رسیده بود، عقب نشست تا سهامداران نتوانند امروز شاهد ورود این سهم به منطقه ای فراتر از قیمت عرضه آن باشند.

با وجودی که نماد پالایش امروز بیش از 7 درصد کاهش قیمت را ثبت کرد خوش بینی به اوج گیری مجدد این سهام در میان فعالان بازار وجود دارد و بسیاری از معامله گران بورسی استراحت این سهم را بعد از حدود 65 درصد افزایش قیمت طبیعی قلمداد می‌کردند. شایان ذکر است چراغ چهار قلوهای پالایشی هم امروز به جز شپنا ، قرمز بود.

شستا باز هم مثبت بود

راز آسمان پایتخت

شستا دیگر سهام خبرساز و مورد توجه بازار بورس هم امروز کماکان با رشد قیمت مواجه بود و 4 درصد دیگر مثبت خورد.

بنا به اعلام فرارو، شاخص کل بازار سهام تهران در پایان معاملات امروز رشدی بالغ بر 3 هزار و ۸۴۰ واحد را تجربه کرد و به رقم یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد رسید. گفتنی است که در دقایق ابتدای روی شاخص کل ۲۰ هزار واحد رشد کرده بود، اما در ادامه با روند نزولی شاخص‌ساز‌ها این رقم کاهش پیدا کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز