ویدیویی تماشایی از لوکس ترین شاسی بلندهای جهان در سال جدید

لست سکند

رانندگی با شاسی بلندهای لوکس برای هر راننده‌ای یک افتخار است. این خودروها علاوه بر قابلیت‌های آفرود و بیرون جاده‌ای امکانات ویژه‌ای دارند که مایه غرور و افتخار مالک آن می‌شوند. کمپانی‌های خودروسازی هر ساله مدل‌های جدیدی از این خودروها را به بازار عرضه می‌کنند تا برای ثروتمندان دل‌ربایی کنند.

به گزارش کاماپرس، فهرستی از لوکس ترین شاسی بلندهای جهان در سال 2021 منتشر شده که در این ویدیو به معرفی آنها پرداخته شده است. لینکلن، کادیلاک، مرسدس بنز، فورد، بی‌ام‌و، لکسوس، شورولت و جی‌ام‌سی از جمله برندهایی هستند که در این فهرست قرار گرفته و خودنمایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بی ام وتویوتاجی ام سیفوردمرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ویدیویی تماشایی از لوکس ترین شاسی بلندهای جهان در سال جدید

  1. افشین گفته:

    درود،شاسی لوکس فقط و فقط gls600میباخ مرسدس بنز، حتی شاسی رولزرویس و بنتلی هم با تمام ادعاشون هیچن در برابرش هم از لحاظ زیبایی و طراحی و هم فنی و لوکسی،حتی در برابر gls63 هم به حساب نمیان چه برسه ششصدمیباخ،gls63 سالها صدرنشین رنکینگ فول سایزهای لوکس دنیاست. دیگه این تبدیل به میباخ شود چه شود،جالبه تمام بزرگان سوپر لوکس ساز از سال دوهزاروچهارده که نسل پیشین اس کلاس معرفی شد از المانهای طراحی و ایدهای این خودروساز در سازها و طراحیاشون سود بردن که به وضوح میشه دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز