وقتی تویوتا راو4 را به آفرود می برند (ویدیو)

لست سکند

وقتی صحبت از آفرود و بیراهه نوردی به میان می آید شاید کمتر کسی به فکر استفاده از شاسی بلندهای جمع و جور و نسبتاً لوکس بیفتد ولی تویوتا راو4 از آن دست شاسی بلندهایی است که به خوبی می تواند از پس چالش هایی که طبیعت پیش رویش می گذارد بر بیاید و با قدرت به ماجراجویی بپردازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ماجراجویی تویوتا راو4 در دل طبیعت را به نمایش می گذارد و توانایی های آن را بیشتر نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا راو 4 مدل 2022 در تیپ TRD Off-Road نیز به بازارهای جهانی عرضه شده و بسیار مورد توجه علاقه مندان به بیراهه نوردی قرار گرفته است. همه تیپ های این شاسی بلند ژاپنی به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری و 203 اسب بخاری مجهز هستند که در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. دیفرانسیل استاندارد، دیفرانسیل جلو است ولی برخی تیپ ها می توانند به صورت سفارشی به سیستم چهار چرخ مجرک نیز مجهز بشوند. سیستم چهار چرخ محرک جدید تویوتا زمانی که نیاز باشد در مصرف سوخت صرفه جویی بشود، به صورت خودکار ارتباط چرخ های عقب را قطع می کند.

همه تیپ های تویوتا راو4 مدل 2022 به صورت استاندارد به تجهیزاتی مانند سیستم تهویه هوای دو نقطه ای، سنسور پارک، دوربین دید عقب و چراغ های اتوماتیک ال ای دی، کروز کنترل و سیستم تشخیص نقاط کور مجهز هستند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز