ورود طرفداران پرسپولیس به ورزشگاه فینال آسیا با یک شرط

ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به عنوان محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است و طرفداران پرسپولیس در صورتی که کرونا نداشته باشند می توانند به ورزشگاه بروند.

به گزارش کاماپرس، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تنها ساکنان کشور قطر و افرادی که تست‌های مربوط به کرونا را با نتیجه منفی پشت سر گذاشته‌اند در شرایط خاص مجوز ورود به ورزشگاه برای فینال لیگ قهرمانان را دارند.

پس از آن که اخباری مبنی بر ارائه مجوز برای حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر منتشر شد، هواداران پرشور پرسپولیس سؤالاتی در مورد چگونگی همراهی تیم داشتند. در این راستا، پیگیری‌های مدیریت باشگاه آغاز شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سؤالات باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی اعلام کرد، هیچ تماشاگری از هیچ نقطه دنیا نمی‌تواند صرفاً برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی قطر شود و در صورت دریافت ویزا و ورود به این کشور، باید بین یک تا دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد.

قرنطینه کامل بازیکنان

آریاک سفر

به بیان دیگر، تنها ساکنان کشور قطر و افرادی که تست‌های مربوط به کرونا را با نتیجه منفی پشت سر گذاشته‌اند، آن‌هم در شرایط خاص مجوز ورود به ورزشگاه را دارند.

با این حال پیگیری مدیریت باشگاه ادامه دارد و همچنان در انتظار ابلاغ کتبی و شرایط و ضوابط ورود تماشاگران به ورزشگاه از سوی مسئولان برگزاری بازی هستیم.

بدیهی است تنها یک کاروان از ایران متشکل از بازیکنان، اعضای کادر فنی و مسئولان مرتبط و طبق ظرفیت اعلامی به قطر سفر خواهد کرد و از لحظه ورود به دوحه، تمام افراد حاضر در این کاروان، تا زمان بازگشت به ایران در یک حباب پزشکی و قرنطینه کامل قرار می‌گیرند.

تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا منتظر است تا قهرمانی شرق آسیا نیز مشخص شود تا بازی فینال را برگزار کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز