چرا ورزشکاران باید از کمربند فوق حرفه ای چرم گاومیش شرافیت استفاده کنند؟

کمربند بدن سازی-کاماپرس

کمربند بدنسازی یکی از ضروری‌ترین ابزارهای مورد استفاده در بدنسازی حرفه‌ای است؛ کمربند فوق حرفه ای چرم گاومیش شرافیت نیز همانطور که از نامش پیداست، از ورود آسیب‌های بدنی جبران ناپذیر در هنگام تمرین‌های ورزشی جلوگیری کرده و تجربه ورزشی ایمن را برای بدنسازان رقم می‌زند.

به گزارش کاماپرس، مهم‌ترین کارکرد کمربند بدنسازی حمایت از عضلات پشت، کمر و ستون فقرات ورزشکاران از ورود ضربات احتمالی است؛ ضمن این‌که این محصول تاثیر به‌سزایی در بازدهی ورزشی بدنسازان نیز دارد. به‌طوری‌که خرید کمربند بدنسازی به خصوص از نوع کمربند فوق حرفه ای چرم گاومیش شرافیت برای تامین ایمنی در یک ورزش حرفه‌ای برای هر ورزشکاری ضروری است. با این حال، خرید کمربند بدنسازی با توجه به اهمیت آن در سلامتی، باید با دقت بسیاری صورت بگیرد. کاماپرس در ادامه به معرفی کمربند حرفه‌ای بدنسازی و بهترین مدل‌ موجود در بازار می‌پردازد؛

کمربند بدنسازی چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفتیم، بدنسازان حرفه‌ای برای جلوگیری از ورود آسیب‌های متعدد در حین ورزش به عضلات پشت و کمر خود، از کمربند بدنسازی حرفه‌ای استفاده می‌کنند. این محصول ورزشی برای سلامت ورزشکاران به نحوی طراحی شده که برای عضلات شکم فرد به مانند یک تکیه‌گاه عمل کرده و به این ترتیب موجب ثبات بیشتر و ورود فشار متعادلی بر بخش‌های عمقی بدن و ناحیه پشت شود.

دومین کارکرد مهم تجهیزات سلامتی ورزشکاران از جمله کمربند بدنسازی ، بهبود فعالیت ورزشی و انجام صحیح‌تر تمرین‌ها و حرکات گوناگون است؛ چرا که برداشته شدن فشار اضافی در انجام درست حرکات موثر است.

آریاک سفر

در چه تمریناتی از کمربند بدنسازی استفاده کنیم؟

استفاده از کمربند بدنسازی در همه تمرینات لازم نیست؛ از این محصول در تمریناتی چون اسکوات، ددلیفت، زیربغل و حرکات پشت استفاده می‌شود. اسکوات و ددلیفت دو مورد از مهم‌ترین موارد استفاده کمربند است که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

کمربند بدنسازی در اسکوات

اسکوات یکی از مهم‌ترین حرکات در بدنسازی است که فایده بسیاری برای عضلات پا و رشد عضلات پایین تنه دارد. انجام این حرکت برای بدنسازان تازه‌کار تا حدی چالشی و سخت است؛ به‌طوری که انجام غیر اصولی آن می‌تواند سبب بروز آسیب شود. بنابراین هم برای ورزشکاران حرفه‌ای و هم بدنسازان آماتور ضروری است تا ضمن یادگیری اصولی حرکت، حتما از کمربند بدنسازی برای برداشتن فشار از کمر و ستون فقرات خود استفاده کنند.

کمربند بدنسازی در ددلیفت

حرکت ددلیفت یکی از حرکات پرکاربرد در سالن‌های بدنسازی است که برای تقویت عضلات پشت و پشت ران بسیار مناسب است. انجام حرکت ددلیفت نیز سبب بروزی فشار بسیاری بر عضلات شکم و پشت می‌شود؛ بنابراین استفاده از کمربند بدنسازی برای انجام صحیح حرکت و کاهش فشار ضروری است.

انواع کمربند بدنسازی

کمربندهای بدنسازی در انواع و جنس‌های گوناگونی تولید می‌شوند؛ جنس این کمربندها نایلونی، برزنتی و چرمی است. با وجود این، در حال حاضر کمربند بدنسازی چرمی دوام و کیفیت بالاتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد. خرید یک کمربند چرمی علی رغم این‌که قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد، به جهت دوام و عمر بالاتر، مدت زمان بیشتری  قابل استفاده هستند و صرفه بیشتری دارند. کمربندهای بدنسازی به جز جنس آن‌ها دارای سه نوع اهرم دار، سگکی و چسبی هستند که در ادامه معرفی شده‌اند؛

کمربند بدنسازی اهرم دار

نوع اهرم دار کمربند بدنسازی معمولا به راحتی بسته می‌شود. با این‌حال تنظیم اهرم در این کمربندها تاحدی سخت بوده و در صورتی که از جنس نداشته باشد، امکان باز شدن آن در حین تمرین وجود دارد.

کمربند بدنسازی سگک دار

بستن کمربند سگک دار نسبت به انواع دیگر تاحدی سخت است. اما در نهایت نوع سگک دار کمربند بدنسازی با توجه به استحکام و مقاومت بالای آن، گزینه بسیار مناسبی برای انجام تمرین‌های سنگین است.

کمربند بدنسازی چسبی

نوع چسبی کمربند بدنسازی تنها به وسیله یک نوار پارچه‎ای بسته شده و استحکام و مقاومت زیادی ندارند؛ بهتر است از این نوع کمربند تنها برای انجام تمرینات سبک استفاده شود.

بنابراین خرید کمربند بدنسازی مناسب برای تضمین سلامتی ورزشکاران و جلوگیری از ورود آسیب‌ها باید با دقت و حساسیت بسیاری صورت بگیرد.

کمربند فوق حرفه ای چرم گاومیش شرافیت

کمربند فوق حرفه ای چرم گاومیش شرافیت برای استفاده در تمرینات ورزشی بدنسازی، عموما حرکات کار با دمبل، هالتر، اسکوات‌ها و اکثر دستگاه سیم کش ها بسیار مناسب است. این محصول از نوع چرمی بوده که بهترین جنس برای کمربند بدنسازی است. در تولید این کمربند برای چرم رویه 6 میلی‌متر و برای چرم زیرین 2 میلی‌متر چرم گاومیش استفاد شده است. دیگر ویژگی‌های آن شامل یک فوم طبی برای پر کردن گودی کمر و جلوگیری از آسیب و مصدومیت، دوخت 2 نخ شماره 6 و سگک دوبل 6.5 سانتی متر است.

قیمت این محصول در حال حاضر 825 هزار تومان بوده و در سایزهای مختلف قابل خریداری است.

کمربند بدن سازی-کاماپرس

مزایای استفاده از کمربند چرم طبیعی گاومیش

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های کمربند شرافیت با سایر کمربندهای بدنسازی، استفاده از چرم طبیعی گاومیش در تولید آن است؛ استفاده از چرم طبیعی در این محصول در مقایسه با چرم مصنوعی سبب افزایش مدت زمان استفاده از کمربند شده و عمر و ماندگاری بالاتری دارد.

استفاده از کمربند بدنسازی چرم طبیعی گاومیش دارای مزیت‌های دیگری از جمله افزایش حس عمقی، افزایش فشار بر عضلات هدف، داشتن فرم بهتر در هنگام تمرینات، تحریک بیشتر بدن برای عضله سازی در عضلات هدف، کاهش فشار بر عضلات ضعیف‌تر و غیر هدف و کاهش دامنه حرکتی مفاصل مجاور و نگه داشتن آنها در محدوده ایمن است.

تشخیص کمربند چرم طبیعی از چرم مصنوعی

با توجه به مزایای استفاده از چرم طبیعی در کمربندها بدنسازی، تشخیص چرم طبیعی اصل از چرم مصنوعی اهمیت دارد. از جمله راه‌های تشخیص چرم طبیعی می‌توان به پرزدار بودن پشت یا لبه‌های محصول و بافت دارای برجستگی و یکنواخت نبودن سطح آن اشاره کرد. ضمن این‌که چرم مصنوعی بوی پلاستیک می‌دهد و در صورتی که مقداری شعله در زیر آن نگه دارید به سرعت شروع به سوختن می‌کند.

در نهایت بهترین راه برای تشخیص طبیعی بودن چرم خرید از یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان و توجه به شناسنامه و برچسب کالای چرمی است.

مجموعه شرافیت

مجموعه شرافیت با هدف افزایش کیفیت ورزش در میان جوانان، از سال 1396 به فعالیت در زمینه تولید لوازم باکیفیت و کاربردی ورزشی می‌پردازد. محصولات برند شرافیت به‌طور کلی در چهار دسته لباس ورزشی زنانه، لباس ورزشی مردانه، لوازم بدنسازی و لوازم جانبی ورزش تولید و عرضه می‌شوند. از مزایای خرید از مجموعه شرافیت علاوه بر تضمین کیفیت کالاها، می‌توان به مزیت خرید عمده لباس ورزشی اشاره کرد.

برای خرید از مجموعه شرافیت کافی است تنها به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از بررسی محصولات در فروشگاه آنلاین مجموعه، نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شرافیت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در ورزش ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز