وبینار بررسی استارت آپ ها در ترکیه برگزار می شود

لست سکند

باشگاه کارآفرینی تیوان با همکاری مرکز کارآفرینی سینرژیا ۱۶ اسفندماه وبیناری با موضوع بررسی وضعیت استارت آپ ها در ترکیه برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، سخنرانان این وبینار علی کورت، رئیس کل پارک علمی و فناوری دانشگاه بیکنت استانبول و میرای باشاری، رئیس هیئت مدیره مرکز رشد و توسعه سرمایه گذاری سینرژیا هستند.

کورت و باشاری  به بررسی مزایا و چالش‌های موجود برای استارت آپ ها در ترکیه پرداخته و در انتها به به پرسش‌های مخاطبان پیرامون فضای کاری ترکیه پاسخ داده می‌دهند.

باشگاه کارآفرینی تیوان، مجموعه‌ای غیرانتفاعی است که هدف خود را گسترش فرهنگ کارآفرینی در میان نوجوانان و جوانان علاقمند بیان کرده است. این مجموعه با ارائه فضای کار اشتراکی و مشاوره منتورها و مربیان به اعضای تیوان، مسیر جذب سرمایه یا حضور در شتاب‌دهنده را تسهیل می‌کند.

مرکز رشد و توسعه سرمایه گذاری سینرژیا همچون تیوان یک فضای کار اشتراکی است. فضای کار مشترک سینرژبا همراه با بیش از ۱۵۰ نوع خدمات فیزیکی، مشاوره‌ای و دیجیتال در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

سینرژیا خود را با عنوان «مرکز خدمات برای شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات» معرفی می‌کند و به صاحبان کسب و کار از کشورهای مختلف خدمات مرتبط با توسعه سرمایه‌‌گذاری ارائه می‌دهد. مشتریان و اعضای مرکز علاوه بر ایران از کشورهایی همچون آذربایجان، آلمان، عربستان، مصر، مراکش، چین و یونان هستند.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز