وبسایت‌های خدماتی هم به رپرتاژ آگهی نیاز دارند

بسیاری از کسب و کارها و مشاغلی که محصولات خود را به فروش می‌رسانند از رپرتاژآگهی برای رقابت در دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند. اما در این میان کسب و کارهایی هستند که به جای فروش محصول، خدمات ارائه می‌دهند. شاید برای این دسته از کسب و کارها اینکه می‌توانند از رپورتاژ آگهی و تولیدمحتوای دیجیتال برای شناخته شدن استفاده کنند، جالب و چالش‌برانگیز باشدو

این مطلب توسط گروه رسانه ای کاما با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

شناسایی نیازهای مشتری

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، وبسایت‌های خدماتی برای تولید محتوا در فضای وب روش‌های بسیاری در اختیار دارند، از این روش‌ها می‌توان به نیازسنجی مخاطب و ارائه راهکار بر اساس مشکلاتشان به آن‌ها اشاره کرد. اینکه شما با مخاطب خود تعامل داشته باشید و مشکلاتش را بشناسید باعث می‌شود بتوانید راهکارهای مفیدی به او عرضه کنید و توجه و انگیزه مخاطب خود را جلب کنید. اختصاص بخشی از وبسایت به تجربیات کاربران و دانستن نظر آن‌ها از دیگر راه‌های تعامل با مخاطب است. همچنین شما می‌توانید از مشاوره‌هایی من باب خدمات خود تولید محتوا کنید و خود را به کاربران بشناسانید.

پس از تولید محتوا چه باید کرد؟

آریاک سفر

وقتی یک محتوای اصولی و حرفه‌ای برای وبسایت خود تهیه کرد، وقت آن می‌رسد که از رپرتاژآگهی به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده کنید. رپرتاژ آگهی‌ها سئو سایت شما را بهبود می‌بخشند و همچنین سایتی که رپرتاژ شما را منتشر می‌کند با استفاده از بک لینک‌ها ترافیک قابل توجهی را به وبسایت شما می‌بخشد.

یک رپرتاژ آگهی خوب، رپورتاژی است که در قالب مطالب آموزشی یا خبری مرتبط منتشر شود. چراکه زمانی که مخاطب به دنبال پاسخی باشد به وبسایت شما برمی‌‍خورد. وبسایت‌هایی که رپرتاژآگهی شما را منتشر می‌کنند بهتر است از اعتبار بالایی برخوردار باشند و بازدید بالایی داشته باشند تا هرچه زودتر به یکی از عوامل موفقیت کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز