واکنش ایران خودرو به ویدئو روشن نشدن خودرو تارا در مراسم رونمایی

خودرو تارا دیروز در حالی رونمایی شد که مهندس حاضر در سالن نتوانست آن را روش کند. حالا این ویدئو با نام روشن نشدن تارا در مراسم رونمایی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش کاماپرس، در مراسم رونمایی خودرو تارا که دیروز با حضور وزیر صمت برگزار شد، این خودرو روشن نشد تا حاشیه های جدیدی برای این خودرو تازه وارد ایران خودرو درست شود. ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که خودروی جدید ایران خودرو در مراسم رونمایی استارت نخورد و … حالا شرکت خودروسازی ایران خودرو در واکنش به انتشار این ویدیو توضیحاتی ارائه داده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ایران‌خودرو درباره فیلم حاشیه رونمایی از خودرو تارا و روشن نشدن آن در این مراسم توضیح داد:« روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است. »

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ایران خودرو در ادامه توضیح داده:« در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است. در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر محترم صمت آماده سازی شده بود.»

آریاک سفر

تارا آماده تولید انبوه است

تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استاندارد‌های ۸۵ گانه مصوب عبور کرده و آماده تولید انبوه است. برای تارا پیشرانه‌ی EC۵ ایران‌خودرو انتخاب شده است که ۱/۶ لیتری و تنفس‌طبیعی است. این موتور دقیقا همان پیشرانه‌ای است که پژو فرانسه برای نمونه‌ی مونتاژ ایران ۳۰۱ انتخاب کرده بود تا ایران‌خودرو تولید کند. در بازار اروپا هم، موتور ۱/۶ لیتری از سری PureTech برای پژو ۳۰۱ قابل‌سفارش است. با‌این‌اوصاف، تارا ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت.

پیش‌بینی میانگین مصرف سوخت محصول جدید ایران‌خودرو با بنزین تولید ایران مشکل است؛ اما پژو ۳۰۱ ساخت فرانسه با موتور مشابه ۶/۶ لیتر بنزین استاندارد اروپا در ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “واکنش ایران خودرو به ویدئو روشن نشدن خودرو تارا در مراسم رونمایی

  1. نویسنده گفته:

    واکنش آبدوخیاری ایران فرغون
    تارا ته خیار
    ماستی که ترش است از تغارش پیداست
    سه وُنیم بار مصرف نُه شبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز