وانت آریسان و وانت پراید در بازار چند؟

وانت پراید با قیمت ۱۱۴ میلیون تومان ارزان ترین وانت در بازار خودرو شناخته می شود. وانت پیکاپ فوتون دیزل هم با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان گران ترین وانت تولید ایران است.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر دو وانت ۱۵۱ و ۱۵۱ آپشنال ارزان ترین وانت های بازار هستند. وانت ۱۵۱ با قیمت ۱۱۴ میلیون تومان در بازار معامله می شود و قیمت وانت ۱۵۱ آپشنال هم حدود ۱۲۲ میلیون تومان است. با این حساب وانتهای تولید سایپا رکوردار ارزانی هستند.

البته مقام سوم وانتهای ارزان هم متعلق به وانت آریسان تولید ایران خودرو است. این وانت با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

پیکاپ دیزل و پیکاپ بنزینی گران ترین وانت های تولید ایران

پیکاپ فوتون دیزل با قیمت 810 میلیون تومان گران‌ترین وانت ایران است. در رتبه دوم هم پیکاپ فوتون بنزینی با قیمت 760 میلیون تومان قرار دارد که در روزهای اخیر 10 میلیون تومان قیمت هر کدام از این خودروها بیشتر شده است.

آریاک سفر

نکته جالب توجه در بازار وانت‌ها، نوسان جزئی قیمت‌هاست به طوری که در یک هفته گذشته تقریبا بین یک تا 10 میلیون تومان بر قیمت این خودروها افزوده شده که نسبت به سایر خودروهای بازار تغییر ناچیزی محسوب می شود.

وانت زامیاد و وانت کارا در بازار چند؟

وانت زامیاد در بازار خودرو با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت وانت کارا تک کابین حدود ۲۰۷ میلیون تومان است. وانت کارا دو کابین هم با قیمت ۲۱۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

وانت زامیاد آپشنال هم حدود ۲۴۲ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت وانت زامیاد دو گانه سوز هم حدود ۲۵۳ میلیون تومان است. وانت زامیاد دیزل هم با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان فروخته می شود.

به گزارش خبر آنلاین، وانت کاپرا هم با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود. قیمت وانت پیکاپ دو کابین ریچ هم حدود ۵۵۰ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز