وام 3 میلیارد تومانی برای خرید کالای سرمایه ای

بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از بخش تولید، تسهیلاتی برای جایگزینی اقلام و کالاهای سرمایه‌ای بخش تولید و خدمات به تمامی افراد حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد. این وام 3 میلیارد تومانی تحت عنوان طرح «حاتم» به مشتریان پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به دریافت وام طرح حاتم هستند باید سند ملکی متعلق به خود و جواز کسب خود را به بانک توسعه تعاون ارائه دهند. متقاضیان برای گرفتن این وام باید دارای سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک توسعه تعاون باشند. سود این وام 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن 48 ماه است. ضمنا متقاضیان باید حق کارشناسی ملک و تشکیل پرونده را هم بپردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی

از شرایط مهم برای دریافت وام طرح حاتم، فعالیت متقاضی در بخش تولید یا خدمات است. ضمن اینکه متقاضیان باید برای گرفتن این وام جواز کسب هم داشته باشند. نداشتن بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی هم از دیگر شرایط لازم برای دریافت این وام است.

آریاک سفر

مبلغ اقساط برای این مقدار تسهیلات، به همراه میزان سود و مدت زمان مشخص شده، تقریبا 88 میلیون و 124 هزار و 999 تومان است. کل سود این مقدار وام هم به یک میلیارد و 229 میلیون و 999 هزار و 944 تومان می‌رسد.

گذری بر تاریخچه بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون به منظور کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها،  فراهم نمودن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی، تخصیص منابع و کمک به تامین سرمایه کارآفرینان و… تشکیل شد. همین مجموعه در حال حاضر انواع خدمات مالی و بانکی مجاز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این بانک تندیس‌های سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید 1399، جایزه مسئولیت اجتماعی سال 1400 و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز