وام 20 میلیون تومانی بانک ملی به چه افرادی پرداخت می شود؟

لست سکند

بانک ملی ایران یک وام متفاوت با ترهین طلا به مشتریان خود ارائه داده است. این وام 20 میلیون تومانی در بانک کارگشایی، زیرمجموعه بانک ملی، در قبال رهن گذاشتن مقدار مشخصی طلا به متقاضیان ارائه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام کارگشایی به دو شکل قرض الحسنه و در قالب قرارداد جعاله اعطا می‌شود. تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 2 میلیون تومان بوده و نرخ کارمزد آن 2 درصد است. مشتریان برای دریافت وام قرض الحسنه لازم است 30 گرم طلای تزئینی در بانک کارگشایی به رهن بگذارند. حداکثر زمان پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی در یک سال و تنها یک قسط است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط دریافت وام 20 میلیون تومانی

اما وام 20 میلیون تومانی در قالب قرارداد جعاله و با سود 18 درصدی پرداخت می‌شود. متقاضیان این تسهیلات باید 100 گرم طلای تزئینی در اختیار داشته باشند و به بانک کارگشایی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام یکسال و آن هم در یک قسط خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید اصل شناسنامه و کارت ملی، حساب سیبا و ارائه فاکتور خرید طلاهای امانت گذاشته شده به متصدی بانک را هم به بانک کارگشایی ارائه دهند. ضمنا امکان تمدید بازپرداخت وام برای یک سال دیگر هم وجود دارد.

تاریخچه و خلاصه خدمات بانک کارگشایی

بانک کارگشایی سال 1305 به عنوان یک موسسه رهنی دولتی تاسیس شد. سال 1307 این بانک به عنوان یکی از واحدهای زیرمجموعه بانک ملی معرفی شد و از آن زمان تاکنون مشغول فعالیت است. هم اکنون بانک کارگشایی سه شعبه در تهران، 13 شعبه و 42 دایره در استان‌های بروجرد، جیرفت، خرم آباد، بم، اراک، سمنان، زاهدان، گرگان و… دارد. این بانک به مشتریان خود خدماتی از قیبل حراج، اعطای وام و تسهیلات، واگذاری صندوق اجاره‌ای، قبول و نگهداری اموال امانی مثل طلا، شمش و … را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “وام 20 میلیون تومانی بانک ملی به چه افرادی پرداخت می شود؟

  1. علی گفته:

    ۱۰۰ گرم طلا میشه ۱۵۰ میلیون، یعنی باید ۱۵۰ میلیون رهن گذاشت تا ۲۰ میلیون وام گرفت، چه کاریه آدم میتونه ۲۰ گرم از طلا رو بفروشه مشکل خودشو حل بکنه دیگه

  2. بهنام گفته:

    این بانک کارگشایی فقط کاربانک رو برا تیغ زدن مردم بیشتر میگشاید نه چیز دیگه ای یا عقل ندارن یا قیمت طلا رو نمیدونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز