وام 100 میلیونی ساخت مسکن ؛ اولویت پرداخت اعلام شد

لست سکند

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد وام 100 میلیون تومانی در قالب طرح مسکن ملی به پروژه های نیمه تمام پرداخت می شود.

به گزارش کاماپرس، اولویت در این طرح برای پروژه های نیمه تمام بخش خصوصی است، افراد می توانند با پرکردن فرم «ج» در قالب طرح مسکن ملی برای وام 100 میلیون تومانی به ازای هر واحد در تهران و کلانشهرها اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفت: افراد دارای پروژه های نیمه تمام می توانند از هفته آینده با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir اطلاعات خود را درج و ثبت نام کنند.

البته این بدان معنی نیست که وام به پروژه های صفر پرداخت نمی شود بلکه اولویت با پروژه های نیمه تمام است.

محمود محمودزاده تصریح کرد: کسانی که این وام را دریافت می کنند فرم «ج» آنها قرمز نمی شود. تمامی سازندگان بخش خصوصی، تعاونی ها و افراد حقیقی که پروژه های در حال اجرا دارند می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

پیشنهاد افزایش وام مسکن ملی

با توجه به اینکه در کلانشهرها پروژه اقدام ملی در نظر گرفته نشده این فرصت را در اختیار بخش خصوصی قرار دادیم تا بتوانند پروژه های خود را به حرکت درآورند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که سقف تسهیلات مسکن ملی افزایش پیدا می کند یا خیر، گفت: تقاضای افزایش رقم تسهیلات طرح اقدام ملی در شورای عالی مسکن مطرح شده و به بانک مرکزی ارایه شده که بررسی و اعلام نتیجه کند ولی فعلا در حد پیشنهاد است.

وزارت راه و شهرسازی توجیحاتی مبنی بر لزوم افزایش تسهیلات داشت که به تایید شورای عالی مسکن رسید اما تحقق آن منوط به تایید بانک مرکزی است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بزار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز