وام مسکن رایگان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

لست سکند

اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن کشور، در جریان بازدید روستاهای شهرستان‌های خفر و جهرم، از افزایش سطح تسهیلات و وام‌های رایگان تامین مسکن خبر داد. به گفته اکبر نیکزاد استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زادی الزامی است.

به گزارش کاماپرس، رئیس بنیاد مسکن در بازدید از روستاهای شهرستان‌های خفر و جهرم بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سنددار کردن واحدهای روستایی تاکید کرده است.

عطاا… زمانی، مدیرکل بنیاد مسکن فارس، نیز درباره مصوبات سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به شهرستان‌های جهرم و خفر بیان کرده که بازنگری طرح هادی 41 روستا در این دو شهرستان، احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان جهرم، واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس برای طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار روز مسکن ملی را دنبال کنید:

راز آسمان پایتخت

دیگر مصوبات این سفر بررسی امکان ساخت 2 هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن شهرستان جهرم، اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد برای روستاهایی که زیرسازی آماده دارند و ایجاد فرصت یک هفته‌ای طرح بازنگری هادی روستایی برای همه روستاهای شهرستان‌های مذکور است. در این سفر نیکزاد بر تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی تاکید بسیاری کرد.

درخواست مردم داراب درباره مسکن ملی

برخی از شهروندان داراب در این سفر از رئیس بنیاد مسکن درخواست کردند که ساخت مسکن ملی تا مرحله سفت کاری برعهده نهاد مربوطه باشد. اما از مرحله نازک کاری احداث این واحدها به متقاضیان واگذار شود. ضمن اینکه مردم داراب از نیکزاد درخواست ادغام طرح اقدام ملی و جهش مسکن و همچنین در نظر گرفتن توان متقاضیان را داشتند. اکبر نیکزاد در این سفر از مسئولان خواست تا در ساخت مسکن این منطقه بیشترین ظرفیت را به کار بگیرند و با دقت واحدهای ساخته شده را به متقاضیان تحویل دهند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام مسکن رایگان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

  1. منصور تقسیمی گفته:

    کسی که ازدواج کرده و کارگر است ک مستاجر حتی شاید یک ملیون تومان خم نداشته باشه تکلیف اش چیست دولت کمکی کرده برای صاحب خونه شدن ولی برای جوانی که حتی یک ریال هم سرمایه ندارد کاری نکرده تگیف این افراد چیست حتی اون مبلغ پایه و ثبت نامش را هم.ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز