وام بازنشستگان تامین اجتماعی 2 میلیون تومان افزایش یافت

ژیوار

با افزایش اعتبارات سازمان تأمین اجتماعی وام بازنشستگان این سازمان افزایش یافت به نحوی که مبلغ تسهیلات پرداختی به بازنشستگان از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان رسید.

به گزارش کاما پرس، اردیبهشت سالجاری علی دهقان‌کیا، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی در اظهاراتی اعلام کرد که این سازمان، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر دارد که هر ساله به ۴۰ هزار نفر وام ۳ میلیون تومانی می دهد.
به گفته دهقان کیا، ‌با توجه به اینکه تعداد بازنشستگان تأمین اجتماعی زیاد است و درصد کمی از آنها هر ساله از این تسهیلات برخوردار می‌شوند، سازمان تأمین اجتماعی در حال مذاکره است که میزان وام و تعداد بازنشستگانی که از آن بهره‌مند می‌شوند را افزایش دهد.
حالا با گذشت 4 ماه از ابراز امیدواری رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی خبر می رسد که اعتبارات تسهیلات پرداختی به بازنشستگان در سال جاری افزایش یافته است و رقم وام های پرداختی به پنج میلیون تومان رسیده است که بین ۴۰۰ هزار نفر هم توزیع می شود.

افزایش اعتبار تخصیص یافته به وام بازنشستگان

دریان سفر امید

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اعطای تسهیلات پرداختی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می افزاید: تا سال گذشته این اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان بود که به حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر اعطا می شد و مبلغ آن سه میلیون تومان بود.
مصطفی سالاری ادامه می دهد: امسال این اعتبار به ۲۰۰۰ میلیارد تومان و مبلغ وام به پنج میلیون تومان رسیده که بین ۴۰۰ هزار نفر توزیع می شود.
او اظهار می کند: تا کنون شماری از این تسهیلات در دو مرحله پرداخت شده است و مابقی طی سال در مراحلی توزیع خواهد شد، سهمیه استان ها مشخص شده و کانون های استانی اسامی را در اختیار سازمان می گذارند.
در واقع در سالجاری هم سقف تسهیلات پرداختی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان افزایش یافته و هم مستمری بگیران بیشتری از این وام بهره می برند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان تامین اجتماعی
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام بازنشستگان تامین اجتماعی 2 میلیون تومان افزایش یافت

  1. خلج گفته:

    باسلام مدت 5ماه هست که هفته ای 10بار این تیترو میزنید بابا کم دل اب
    ین بازنشسته ها را پرخون کنید شما تواین چهل سال اینقدر در روزاست دروغ گفتید که مردم دیگه نمیدوند تومملکت عدل علی کدوم راسته که راستش هم همش دروغه بس کنید بقول قدیما یک بار کج بنشینید راستشو به مردم بگید بنده ازاردیبهشت 99تا حالا 5بار رفتم بیمه سئول کردم مسئولین میگن همچین چیز نیست دروغه.بس کنید بس کنیدمردم جونشون به لبشون رسیده.اح اح اح.که گندشو برآوردید.چقدر این مسئولین تامین اجتماعی بیکفایت عمل میکنند.اون از آقای سالاری واون هم از آقای شریعتمداری بابا اینها به فکر بازنشسته نیستن حساب کنید توچند ماه صد بار برای متناسب وهمسان سازی حقوقها حرف زدند همش حاشیه وحاشیه.پدرمن یک مبلغو به یک دانش آموز کلاس پنجم بدهید براتوندحساب کتاب میکنه .حالا هی از سرو ته این میلغ بزنید .تامردم بریزند بیرون تکلیفشون با این مسئولین روشن کنند رهبرما دستور داده رئیس جمهور دستور داده این وزیر و مدیرعامل تامین اجتماعی نمیدانیم دنبال چه میگردند اگر هم دولت اختصاص نداده بیرو درواسی اعلام کنید شما که ساعتی 1000بار حرفتونو عوض میکنید.عزیزم سازمان تامین اجتماعی خصوصیه بدهشو بدهید سازمان تکلیف شو بابازنشستهای خودش روشن میکنه ما نیازی به دولت محترم نداریم.والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز