همکاری با مجموعه رستوران ‌ها و کافه ‌های ارکیده

ژیوار

چه کسی همکاری با برندهای بزرگ، معتبر و مطرح در هر صنعتی را دوست ندارد؟ همکاری با این برندها در هر سطحی و به هر عنوانی نقطه‌ای روشن در پرونده‌ی کاری هر فردی به شمار می‌آید. سازمان‌هایی که ساختاریافته هستند، پیشرفت فردی و سازمانی از ارکان اصلی آنها به شمار می‌آید، فرهنگ سازمانی مطلوبی نیز در رگ‌های مجموعه‌شان در جریان است. مجموعه رستوران‌ها و کافه‌های ارکیده یکی از این برندهای معتبر هستند، در ادامه راه‌های همکاری با این مجموعه‌ی محبوب را مرور می‌کنیم، اما قبل از آن بد نیست که کمی با مجموعه‌ی ارکیده آشنا شویم. رستورانی که در بهار 1401، تولد 65 سالگی‌اش را جشن گرفته است.

رستوران ارکیده از 65 سال پیش تا حالا

مرحوم حاج علی اژدری ممقانی (۱۳۱۸ – تبریز) سال‌های سال در کنار یکی از سرآشپزان متبحر و هنرمند ایرانی؛ «قدرت تبریزی» به فراگیری اصول مهم آشپزی ایرانی پرداخت، تا اینکه بالاخره در سال 1366 ثمره سال‌ها تلاش شبانه‌روزی او به بار نشست و شعبه مرکزی رستوران ارکیده، یکی از رستوران‌های بزرگ و نامی کشور با پس‌انداز ایشان بنا نهاده شد.

آن سال‌ها گل ارکیده، بسیار نایاب و با ارزش بود همان‌طور که حالا نیز گلی ازرشمند و زیباست. حاج علی اژدری دسته‌ای گل ارکیده از یکی از بزرگان صنعت کشاورزی هدیه گرفت و بر همین اساس نام مجموعه رستوران ارکیده شد. فسلفۀ نام رستوران بر این پایه بنا شده است که میهمانان رستوران همچون گل ارکیده، عزیز و ارزشمند هستند.

در حال حاضر مجموعه رستوران‌های ارکیده توسط بیژن اژدری، فرزند حاج علی اژدری با حفظ اصول اولیه و توجهی ویژه به نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا اداره می‌شود.

شعبه‌های رستوران ارکیده

ارکیده هفت شعبه در سه استان ایران دارد، شعبه‌های میدان آرژانتین، سعادت‌آباد و اقدسیه در تهران و شعبه‌های چالوس، متل‌قو، شهریار و مهستان. اصول و ارزش‌های بنیادی ارکیده در تمامی شعبه‌ها به صورت کاملا یکسان اجرا می‌شوند.

دریان سفر امید

ارکیده، ماشین خاطره‌سازی

رستوران ارکیده-کاماپرس

رستوران ارکیده، شعاری دارد که به خوبی جوهره‌ی اصلی وجودش را نمایان می‌کند. او «خاطره‌ساز» است؛ قرار نیست صرفا مکانی باشد برای گذران ساعاتی و صرف وعده‌ی غذایی. ارکیده، تجربه به میهمانانش هدیه می‌دهد، آنها را دوست دارد و سعی می‌کند روزهای مهم زندگی آنها را به خاطره‌ای شیرین برایشان بدل کند. میهمانان بارها و بارها به ارکیده باز می‌گردند و کوله‌بار خاطره‌شان را پرتر می‌کنند. قضاوت با خودتان، همکاری با چنین مجموعه‌ای چه حسی دارد؟

استخدام در مجموعه رستوران‌ها و کافه‌های ارکیده

ارکیده اهمیت ویژه‌ای برای نیروی انسانی مشغول به کار در مجموعه‌اش قائل است. فرهنگ سازمانی ارکیده به شکلی طراحی شده است که هر کدام از افراد در تمامی بخش‌ها و سطوح خود را به عنوان مهره‌ای مهم و ارزشمند در مسیر پیشرفت ارکیده می‌دانند. آنها از اهمیت پیشرفت فردی و سازمانیشان در ارکیده باخبرند، آینده شغلی و پیشرفت جایگاهشان را به وضوح تصویرسازی می‌کنند. برای همین است که مجموعه به شکل یک کلِ واحد و یکپارچه دیده می‌شود و نیروها از اعماق وجودشان طبق اصول ارکیده فعالیت می‌کنند. آنها برای ابراز عقیده و ارائه ایده‌های جدید آزادی دارند و می‌دانند که حرفهایشان شنیده می‌شود و ترتیب اثر داده می‌شوند.

بازتاب این تعامل دوسویه‌ی مجموعه و کارکنان در برخورد با مشتری و البته رضایت مشتریان دیده می‌شود. اگر شما در صنایع و مشاغل مرتبط با حوزه‌ی فعالیت ارکیده دستی بر آتش دارید و فکر می‌کنید می‌توانید در سمتی مفید باشید، کافی است به بخش فرصت شغلی در سایت ارکیده مراجعه کنید، با تکمیل فرم اطلاعات اولیه‌ای را در اختیار تیم منابع انسانی ارکیده قرار دهید. پس از بررسی در صورت نیاز با شما تماس گرفته می‌شود. راستی ارکیده به گستردگی تنوع نیروهای انسانی از نظر جنسیتی، قومیتی، توانایی و حتی گذشته‌ و سابقه‌ی کاری و اجتماعی افراد اعتقاد دارد.

دریافت فرانشیز

فرانشیز در ارکیده رابطه‌ای پاینده و طولانی‌مدت است که در آن مجموعۀ ارکیده، حق بهره‌مندی از لیسانس و برند خود را به دریافت‌کننده فرانشیز اعطا می‌کند. ارکیده در زمینه سازمان‌دهی، آموزش، تامین مواد، بازاریابی و مدیریت به دریافت‌کننده فرانشیز کمک می‌کند و در ازای آن مبلغی از درآمد او را دریافت می‌کند. فرانشیز در سه بخش مجموعۀ رستورانی ارکیده، مجموعه کافه‌های ارکیده و مجموعۀ کترینگ‌های ارکیده اعطا می‌شود.

مزایای دریافت فرانشیز ارکیده

هدف از اعطای فرانشیز ارکیده، همراهی و تسهیل امور با گروه‌هاییست که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکاری امن و مفید می‌گردند. آنها با دریافت فرانشیز ارکیده، از امتیازات ویژه‌ای بهره خواهند برد، شما هم اگر به دنبال شروع کسب‌وکاری امن و مطمئن با نامی آشنا و محبوب هستید، این فرصت را بررسی کنید.

  • کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی
  • رشد سریع کسب‌وکار
  • ارتقای ارزش مالی ملک
  • تسریع روند بازگشت سرمایه
  • کاهش هزینه‌های آزمون و خطای تجربی
  • بهره‌مندی از برند شناخته شدۀ ارکیده
  • مشاوره و پشتیبانی تخصصی
  • برخورداری از سیستم‌های فروش

دریافت نمایندگی رستوران ارکیده

برای دریافت نمایندگی از مجموعه ارکیده نیز بهتر است جهت تسریع امور، ابتدا به سایت مراجعه کنید و در منوی دریافت نمایندگی، اطلاعات اولیه‌ای را در اختیار تیم ارکیده قرار دهید. اطلاعاتی درباره مشخصات فردی و مشخصات ملک. نمایندگی مانند فرانشیز در سه بخش مجموعۀ رستورانی ارکیده، مجموعه کافه‌های ارکیده و مجموعۀ کترینگ‌های ارکیده اعطا می‌شود.

فرایند اداری (پیش از افتتاح نمایندگی)

مراحل دریافت نمایندگی در هفت قدم انجام می‌شود:

گام اول: ثبت اطلاعات اولیه در وبسایت

گام دوم: کارشناسی ملک، محل و ارزیابی شخص متقاضی

گام سوم: تکمیل پرونده (ارائه مدارک توسط متقاضی، بررسی و اخذ استعلامات توسط شرکت)

گام چهارم: عقد قرارداد همکاری

گام پنجم: طراحی ملک و اجرای تغییرات ظاهری

گام ششم: گذراندن دورۀ آموزش و کارآموزی در شعبۀ مرکزی ارکیده

گام هفتم: افتتاح مجموعه

فرایند اجرایی (پس از شروع به کار نمایندگی)

گام هشتم: پشتیبانی مربوط به حوزه‌های مارکتینگ، آموزش، تجهیز و فناوری اطلاعات

گام نهم: بازرسی‌های منظم جهت ارزیابی تطابق عملکرد فروشگاه با استانداردها و ضوابط شرکت

گام دهم: تسویه‌حساب ماهانه با نمایندگی‌ها

پیوستن به مجموعه رستوران‌های ارکیده، نقطه‌عطفی در زندگی کاریتان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز