همکاری بانک ملت و وزارت اقتصاد

مدیرکل بازرسی وزارت امور اقتصاد‌ و دارایی، در راستای اجرای طرح سامانه هوشمند در وزارت اقتصاد و 18 زیرمجموعه آن، بانک ملت را به عنوان مشاور پروژه ذکرشده معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، وزارت اقتصاد در نظر دارد با توجه به مباحث خانواده هوشمند و تاکید بر نظارت سیستمی و سامانه‌ای در این حوزه، سامانه جامعی را در جهت نظارت بر کل 18 زیرمجموعه مالیاتی، گمرک، بورس و بیمه راه‌اندازی کند.

به همین منظور و در راستای اجرایی کردن این طرح، هادی عبدالهی، مدیرکل بازرسی وزارت اقتصاد‌ اعلام کرد: در بررسی سامانه‌های طراحی‌شده از سوی دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه، سامانه‌های نظارتی بانک‌ملت به عنوان یکی از بهترین و جامع‌ترین برنامه‌های نظارتی از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی انتخاب شده است.

پیش از این فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، در آیین بره‌برداری از سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک اعلام کرده بود: بانک‌ملت همواره در حوزه بانکداری دیجیتال در نظام کشور پیشرو بوده است و می‌تواند به برند بانکداری‌ الکترونیک در کشور تبدیل شود.

آریاک سفر

وی این موضوع را هم بیان کرده بود که اگر این بانک بتواند تمامی خدمات و محصولات خود را در همراه‌بانک اجرا کند، موجب تکمیل چرخه محصولات مجموعه خود می‌شود. در سال جاری ارزش سهام بانک‌ملت افزایش داشته است و این موضوع به مدیریت و نوآوری آن در حوزه بانکداری دیجیتال و طراحی سامانه‌ها، مرتبط است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز