همه چیز درباره دریافت اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی

ژیوار

مهاجرت و دریافت اقامت قبرس شمالی با توجه به شرایط اقتصادی مطلوب و امکانات و مزایای این کشور، یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرت برای ایرانیان است. دریافت اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی راهی آسان و بدون دردسر برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید ملک در قبرس شمالی ، دریافت اقامت این کشور مدیترانه‌ای تنها با پرداخت 30 درصد از ارزش ملک است. با خرید خانه در قبرس می‌توانید از مزایای اقامت در این کشور از جمله امنیت بالا، مالیات پایین و رشد اقتصادی برای کار و سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوید. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط دریافت اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی می‌پردازد.

چرا خرید ملک در قبرس شمالی ؟

قبرس شمالی از نظر موقعیت جغرافیایی در قلب دریای مدیترانه و در همسایگی دو کشور خوش آب و هوا و توریستی ترکیه و یونان واقع شده است. علاوه بر این، شرایط اقتصادی پایدار و رو به رشد این کشور علاوه بر بی طرفی سیاسی و قوانین اقامتی، آن را به یکی از کشورهای محبوب مهاجران تبدیل کرده است. از دیگر مزایای اقامت در قبرس شمالی وجود دانشگاه‌های بین المللی با اساتید مجرب برای تحصیل و هزینه‌های پایین زندگی در آن است. به‌طوری که هر خانوار با درآمد حدود 500 دلار در هر ماه می‌تواند زندگی متوسط و خوبی در قبرس شمالی داشته باشد.

دریان سفر امید

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

امکان دریافت اقامت قبرس یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در این کشور است؛ درواقع با خرید هر قیمت ملک در قبرس شمالی تنها با پرداخت 30 درصد قیمت آن می‌توانید برای خود و خانواده‌تان اقامت بگیرید. برای دریافت اقامت از طریق خرید خانه در قبرس شمالی باید به نوع سند ارائه شده برای ملک توجه کنید. سندهای معاوضه و ترک هردو قطعی و قابل واگذاری موروثی بوده و قابلیت دریافت اقامت در این کشور را دارند.

خرید ملک در قبرس با توجه به مزایای متعدد دیگر آن بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است؛ این مزیت‌ها شامل شرایط فروش استثنایی، اقساط بلند مدت بدون بهره، نزدیکی به دریا، توریستی بودن این کشور، عدم پرداخت اقساط به بانک و معامله مستقیم با شرکت های سازنده است. ضمن این‌که خرید و فروش این املاک در قبرس با پوند انگلستان صورت می‌گیرد که با ارزش‌ترین و معتبرترین واحد پولی دنیا است و موجب می‌شود تا خریداران ارزش و درآمد بالایی از این طریق کسب کنند.

خرید ملک در قبرس شمالی با مجموعه آسمان قبرس

برای خرید ملک به این‌صورت بهتر است پیش از هرچیز با افرادی که از قوانین اخذ سند، قوانین خرید و فروش و اقامت در قبرس اطلاع دارند، مشورت کنید. مجموعه آسمان قبرس ، یک مجموعه حرفه‌ای است برای اطمینان خاطر شما از خرید ملک با بیشترین سود در قبرس شمالی خدمات ویژه‌ای را در این زمینه ارائه می‌کند؛ این شرایط در ادامه ذکر شده است؛

امکان پرداخت با شرایط فوق‌العاده

آسمان قبرس شرایط پرداخت فوق‌العاده هزینه ملک چه به صورت نقدی و اقساطی را فراهم کرده است. ضمن این‌که آفر ویژه این مجموعه شامل اقساط بدون بهره تا 6 سال و همچنین پرداخت تنها 30 درصد از قیمت پروژه است.

برخورداری از رشد ارزش افزوده خرید ملک

آسمان قبرس با کمک به خرید و انتخاب پروژه های مناسب در بهترین مناطق توریستی و گردشگری قبرس، سبب بهره‌مندی خریداران از رشد ارزش افزوده آن‌ها شده و آینده روشنی را رقم می‌زند.

برگزاری تور بازدید پروژه

این مجموعه برای اطمینان کامل و آسودگی خاطر خریداران از سرمایه‌گذاری در خرید ملک در قبرس شمالی ، تورهایی را برای بازدید آن‌ها از پروژه‌های مورد نظر اجرا می‌کند.

ارائه خدمات ویژه رایگان

از دیگر مزایای خرید ملک در قبرس شمالی توسط مجموعه آسمان قبرس، بهره‌مندی خریداران از مشاوره رایگان اقامت و انجام امور مهاجرتی است.

دیگر خدمات مجموعه آسمان قبرس

از خدمات دیگر این مجموعه می‌توان به مواردی چون تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آسمان قبرس
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز