همه چیز درباره بلک فرای دی استانبول

تور استانبول-کاماپرس
ژیوار

با شروع ماه نوامبر و ایام برگزاری بلک فرای دی استانبول، بسیاری از افراد به سراغ رزرو تور ترکیه و شرکت در این حراجی‌ بزرگ می‌روند. بلک فرای دی استانبول از 24 نوامبر (3 آذر) در فروشگاه‌های استانبول آغاز شد.

به گزارش کاماپرس، بلک فرای دی، یکی از بزرگ‌ترین حراجی‌های آخر سال میلادی در سراسر دنیا است و بسیاری از فروشگاه‌ها و برندها محصولات خود را در این بازه زمانی با قیمتی بسیار پایین به فروش می‌رسانند. امروزه، هر برند یا مرکز خریدی یک روز از ماه نوامبر را برای تخفیف ویژه جمعه سیاه انتخاب می‌کند

این گزارش به معرفی بلک فرای دی استانبول ‌و چگونگی رزرو تور استانبول پرداخته است.

تور استانبول-کاماپرس

بلک فرای دی چیست؟

حراج ویژه بلک فرایدی نخستین بار در سال 1980 در ادامه سنت قدیمی فصل خرید کریسمس با تخفیف‌های ویژه پایان سال، از سوی برخی تجار برای فروش کالاها با قیمت بسیار مناسب در آمریکا پیشنهاد شد. نام بلک فرای دی (Black Friday) از روی واقعه سقوط سهام بازار و کاهش 20 درصدی قیمت‌ها در 24 سپتامبر سال 1869 الهام گرفته شده است.

تاریخ بلک فرای دی در گذشته، یک روز پس از جشن شکرگزاری بود و بسیاری از فروشندگان و برندها، کالاهای خود را با تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی عرضه می‌کردند، اما در حال حاضر، بلک فرای دی روز مشخصی نداشته و هر فروشگاه یا برند، تاریخ مخصوص به خود را برای فروش ویژه جمعه سیاه انتخاب می‌کند.

دریان سفر امید

تور استانبول-کاماپرس

چرا رزرو تور استانبول؟

بلک فرای دی استانبول یا جمعه سیاه در ترکیه به جمعه افسانه‌ای شهرت داشته و سالانه گردشگران بسیاری برای شرکت در این رویداد هیجان‌انگیز به ترکیه سفر می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین مزایای بلک فرای دی استانبول در ادامه بررسی شده است.

خرید از برندها و فروشگاه‌های مطرح: استانبول و دیگر شهرهای ترکیه مملو از پاساژها و مراکز خرید معتبر بوده و بسیاری از برندهای مطرح و باکیفیت در این کشور دارای شعبه و فروشگاه هستند؛ از این رو در بلک فرای دی استانبول می‌توان کالاهای مورد نظر را از برندهای معتبر و محلی ترک با تقریبا نصف قیمت خریداری کرد.

خرید آسان و بدون عجله: بلک فرای دی استانبول تنها در یک روز مشخص نبوده و از اواخر ماه نوامبر آغاز و تا یک هفته بعد ادامه می‌­یابد؛ از این رو به جای خرید عجله‌ای و شتاب‌زده در یک روز، یک هفته فرصت دارید که در  فروشگاه‌ها و مراکز خرید استانبول گشت و گذار کرده و با دقت و حوصله کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنید.

خرید با تخفیف پس از بلک فرای دی: یکی دیگر از مزایای بلک فرای دی استانبول یا همان جمعه افسانه‌ای ترکیه، وجود تخفیف حتی پس از پایان تاریخ یک هفته‌ای بلک فرایدی است؛ با این تفاوت که تخفیف‌ها تا حدودی کم‌تر بوده و به جای 70 یا 50 درصد، می‌توان با 30 درصد تخفیف خرید کرد. فاتح، شیشلی و بشیکتاش استانبول از جمله مناطقی است که پس از بلک فرای دی نیز تخفیف اعمال می­کنند.

تور استانبول-کاماپرس

بلک فرای دی استانبول در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

بلک فرای دی استانبول 1402 از تاریخ 24 نوامبر یا همان 3 آذر به صورت رسمی در فروشگاه‌ها و مراکز خرید ترکیه آغاز شده و تا یک هفته ادامه داشت

در بلک فرای دی استانبول از کدام مراکز می‌توان خرید کرد؟

ترکیه در فصل جمعه سیاه بسیار شلوغ و پرشورتر از همیشه بوده و تعدد مراکز خرید می‌تواند تاحدودی شما را دچار سردرگمی کند؛ از این رو بهتر است پیش از سفر به استانبول، لیستی از مراکز خریدی که قصد خرید از آن‌ها دارید را تهیه کنید. مراکز خریدی که در بلک فرای دی استانبول می‌توانید به آن‌ها سر بزنید، شامل مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید مارینا ویاپورت، مرکز خرید 212 و بازار بزرگ استانبول است.

 

در بلک فرای دی استانبول کدام کالاها را بخریم؟

یک نکته مهم برای شرکت در بلک فرایدی استانبول، خرید کالاهای دارای تخفیف ویژه و کالاهایی است که دارای تفاوت قیمت قابل توجهی با ایران هستند که از جمله این کالاها می‌توان به لوازم الکترونیکی مانند گوشی هوشمند، لپ‌تاپ و تبلت، لوازم خانگی، پوشاک اعم از لباس‌های مردانه، زنانه، کودکانه و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله لوازم آرایش، لوازم مراقبت از پوست و لوازم مراقبت از مو اشاره کرد.

 

رزرو تور بلک فرایدی از “توربین”

آژانس گردشگری توربین، یک مجموعه معتبر و فعال در حوزه گردشگری و اجرا کننده انواع تورهای داخلی و خارجی با بهترین خدمات است. این مجموعه با برخورداری از نمایندگی‌ در کشورهای مختلف، تورهای متنوع به مقاصد لوکس و جذاب برگزار می‌کند. این مجموعه تلاش می‌کند که با ارائه خدمات ویژه وی آی پی با بهترین قیمت، سفری به یاد ماندنی برای گردشگران رقم بزند. برای رزرو تور استانبول، تنها کافی است با کارشناسان توربین با شمار تلفن  ۰۲۱-88509701 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز