همه آنچه می‌خواهید درباره فناپ تک بدانید

«فناپ تک» از شرکت ‌های زیر مجموعه هلدینگ فناپ است که در سال 1394 بنیانگذاری شد. نام این مجموعه در گذشته «فناپ پرداخت» بود که در سال 1397 به عنوان کنونی خود تغییر نام داد. حوزه‌های فعالیتی این مجموعه شامل طراحی و تولید سخت‌افزارهای بانکی، تولید قطعات یدکی دستگاه‌های کارتخوان، تولید رول کاغذی حرارتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های کارتخوان می‌شود.

در ادامه کاماپرس به 7 نکته مهم از این مجموعه می‌پردازد که برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک و بانکداری مفید خواهد بود؛

1. مجموعه فناپ تک با مدیریت حیدر مغنی و 155 نفر پرسنل فعالیت می‌کند.

2. پایانه فروش رومیزی و سیار، خودپرداز غیر نقدی، کیوسک کارت هدیه بانکی، خود دریافت، کیوسک سفارش رستوران، انواع کیوسک خدماتی- رستورانی، هتلی، بیمارستانی- و … از جمله محصولات این مجموعه به شمار می‌رود.

3. بانک‌ها پاسارگاد، توسعه تعاون، رسالت، پرداخت الکترونیک سداد، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، فناوری اطلاعات ناواکو و… از مشتریان این شرکت هستند.

راز آسمان پایتخت

4. کسلز تکنولوژی- تولیدکننده دستگاه کارتخوان و مشاور و ناظر خط تولید کارخانه ارونتک- ، بانک پاسارگاد، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان- فناپ- و شرکت زیرساخت فناوری اطلاعات، ارتباطات پاسارگاد آریان- فناپ زیرساخت-، اسپایر پی منت- تولید کننده و تامین کننده دستگاه کارتخوان- شرکای تجاری این مجموعه اعلام شدند.

5. فناپ تک در سال جاری به منظور معرفی اکوسیستم کارآفرینی و ایجاد اشتغال‌زایی در مناطق محروم و توجه به توانایی اجرایی نیروی جوان خوزستان، از استارتاپ‌های این استان حمایت کرد.

6. این شرکت امسال در حوزه ایمنی بهداشت و محیط زیست و انرژی استان خوزستان به عنوان شرکت برتر معرفی شد. فناپ تک در سال گذشته نیز در همین عنوان مورد تقدیر قرار گرفت.

7. این مجموعه در حوزه دستگاه‌های تولید کیو.آرکد با شرکت سانیارد- شرکت چینی فعال در حوزه تولید تجهیزات پرداخت الکترونیک- همکاری داشته است. دستگاه‌های کیوآرکد یک پایانه سخت افزاری است که دارای کلیدواژه برای ورود مبلغ است و وقتی در فروشگاه‌ها نصب می‌شود، سمت پذیرنده قرار می‌گیرد.

مرتبط با : فناپ تک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز