هر آنچه باید درباره فروشگاه اینترنتی عطرسرا بدانید

عطر و ادکلن-کاماپرس
لست سکند

عطرسرا ، یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن است که دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی این شرکت می‌پردازد؛

* عطرسرا تاکید بسیار زیادی بر عرضه عطرهای اصل دارد و تلاش دارد تا به مشتریان کمک کند تفاوت میان عطرهای اصل و تقلبی را مشخص کنند. عطرسرا در این زمینه به مشتریان خود مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهد.

* محصولات بیش از ۱۸۰ برند در عطرسرا عرضه می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به چنل، گوچی و ویکتوریا سکرت اشاره کرد.

* این فروشگاه اینترنتی عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است‌. عطرسرا دارای نشان ملی ثبت از مرکز فناوری و رسانه‌های دیجیتال است و در برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق نیز ثبت شده است.

راز آسمان پایتخت

* یکی از ویژگی‌های عطرسرا، گارانتی محصولات خود به مدت دو سال است.

عطر و ادکلن-کاماپرس

* در سایت عطرسرا، برای افزایش شناخت و آگاهی کاربران بخشی به عنوان «دانشنامه» وجود دارد که به معرفی برندهای معتبر جهان می‌پردازد. در این سایت همچنین فایل‌های صوتی و ویدئویی متنوعی درباره عطر در دسترس کاربران قرار داده شده است.

* کاربران و مشتریان عطرسرا با عضویت در یک انجمن اینترنتی که در وب‌سایت این مجموعه فعال است، می‌توانند نظرها و تجربه‌های‌شان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

* کاربران می‌توانند در سایت عطرسرا با پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و گران‌ترین عطر‌های موجود در بازار آشنا شوند.

* سه محصول پرفروش عطرسرا به ترتیب «پیور ایکس اس پاکو رابان» مردانه با قیمت ۲ ميليون و ۴۹۰ هزار تومان، «او دس مرویلس بلو هرمس» زنانه با قیمت ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و «اسکندل ژان پل کوتیه» زنانه با قیمت ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است.

* از گران‌ترین عطرهای این سایت می‌توان به «اونتوس th۱۰ انیورسری کرید» مردانه با قیمت ۱۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، «الکساندریا دو زرجف» زنانه و مردانه با قیمت ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و «رویال عود کرید» مردانه و زنانه با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان اشاره کرد.

* عطرسرا فعالیت خود را اواخر سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است. این برند در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام فعالیت دارد و اطلاعات متنوعی درباره جدیدترین محصولات، تاریخچه برندها، صنعت عطرسازی، شناسایی رایحه‌ها و تازه‌ترین تخفیف‌ها به اشتراک می‌گذارد.

* کاربران می‌توانند برای آشنایی بیشتر با عطرسرا به وبسایت رسمی این فروشگاه مراجعه کنند.

نویسنده: نفیسه نظری

انتهای پیام

مرتبط با : عطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز