۷ نکته خواندنی درباره سامانه اسپید

لست سکند

سامانه حمل و نقل موتوری «اسپید» از سال 1395 کار خود را آغاز کرد. این مجموعه تلاش می‌کند تا بهترین سرویس ارسال جمعی را ارائه دهد. سفیران اسپید با لباس کار و کلاه ایمنی بنفش شناخته می‌شوند. این شرکت از سال 1398، امکان ارسال تک محصول به صورت نقطه به نقطه را از خدماتش حذف کرد و تمرکز خود را برای ارائه خدمات حمل و نقلی به کسب و کارها بالا برد.

در ادامه کاماپرس 7 نکته درباره سامانه حمل و نقل موتوری اسپید مطرح می‌کند که مطالعه آن‌ها برای علاقمندان حوزه حمل و نقل و فعالان این بخش جالب و موثر خواهد بود؛

1. شرکت اسپید توسط مهدی خادمی مقدم مدیریت می‌شود. این مجموعه در سال گذشته با 500 کسب و کار قرارداد داشت و حوزه فعالیت آن در شهر تهران بود. شرکت فن‌آوران ایده گستر چینه- سهامی خاص- صاحب امتیاز سامانه اسپید اعلام شد.

2. این مجموعه دارای پشتیبانی همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته است. پرداخت در محل با قابلیت تسویه آنی، پنل مدیریت و رهگیری آنلاین و ای.پی.آی- رابط برنامه نویسی اپلیکیشن- برای فروشگاه‌های آنلاین، از دیگر خدمات این مجموعه است.

3. سامانه حمل و نقل موتوری اسپید هزار و 475 نفر سفیر دارد و به حدود هزار و 117 نفر تاکنون خدمات ارائه داده است. موسساتی مثل شنبه، سفیر، جنگل، گاج مارکت از مشتریان سامانه اسپید محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه در گزارش سال 1398 خود اعلام کرد که ارسال کالا در سال مذکور نسبت به سال 1397، بیش از 170 درصد رشد داشت. گزارش ارائه شده نشان دهنده پوشش مناطق 22 گانه تهران توسط سامانه حمل و نقل اسپید بود.

5. بیشترین کالاهای ارسال شده توسط سامانه اسپید در سال 1398، کتاب و لوازم آرایشی و بهداشتی بود. سال گذشته کالا‌هایی با ارزش بیش از 100 میلیارد تومان توسط این سامانه جابجا شد که از مقدار ذکر شده، 15 درصد کل درخواست‌ها از خدمات پرداخت در محل اسپید بهره‌مند شدند.

6. این شرکت سال گذشته در بخش استارتاپ‌های «نمایشگاه اینوتکس» حضور داشت. اینوتکس، یک رویداد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. همچنین اسپید در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ سال 1398، آخرین دستاوردهای خود را در صنعت حمل و نقل درون شهری به نمایش گذاشت.

7. سامانه حمل و نقل موتوری اسپید توانست اولین جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را نیز به خود اختصاص دهد. سال گذشته این شرکت درخصوص ارائه مشاوره به استارتاپ‌های نوپا اعلام آمادگی کرد.

مرتبط با : اسپید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز