با پارینه چرم و محصولاتش آشنا هستید؟

چرم یکی از سودآورترین حوزه‌های پوشاک است که البته فعالیت در این حوزه نیاز به ظرافت و سلیقه بالایی دارد. اما هلدینگ کهن چرم پویا قدم در این راه گذاشته و تاکنون موفق بوده است. برند پارینه چرم یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ کهن‌چرم پویا است. کهن چرم پویا دارای سه برند به ترتیب سابقه کهن چرم، پارینه چرم و نگل است و مدیریت آن را روح‌الله هادوی‌نیا بر عهده دارد.

کاماپرس، قصد دارد تا با بیان هشت نکته این شرکت را به طور کارآمد برای علاقه‌مندان و فعالان صنعت مد معرفی کند؛

۱. طی 15 سال گذشته، قلمرو فعالیت برند پارینه چرم، طراحی و تولید انواع محصولات چرم، اعم از کیف اداری چرم، کیف‌های دوشی مردانه، کیف کتی، کیف پول چرمی، کیف کمری، و به خصوص ست‌های چرمی زنانه و مردانه بوده است.

۲. محصولات پارینه چرم مشمول هدایای چرمی نیز می‌شود. این برند هدایای تبلیغاتی شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی را تامین می‌کند.

۳. محصولات تولیدی پارینه چرم به جهت تنوع بسیار زیاد به لحاظ تعداد و بسته‌بندی و طراحی انواع ست مورد استقبال گسترده واقع شده است. همین دلیل باعث شده بسیاری از مشتریان خواستار خرید شخصی و خرده فروشی محصولات باشند.

آریاک سفر

۴. پارینه چرم در دو مرحله خرده فروشی را آغاز کرد، در مرحله اول سایت و فروشگاه اینترنتی کیف و کفش پارینه چرم راه‌اندازی شد و در مرحله دوم این شرکت شروع به پذیرش نمایندگی اینترنتی و نمایندگی فروش فروشگاهی در سراسر ایران کرد.

۵. پارینه چرم با شعار برند ایرانی، کیفیت جهانی تاکنون موفق به دریاف لوح تقدیر و تندیس نخستین کنفرانس کیف و کفش چرم و صنایع وابسته، تندیس اولین سمینار تخصصی کفش و لوح تقدیر نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، محصولات نساجی، چرم و صنایع وابسته شده است. همچنین این شرکت دارای پروانه تولید کارگاهی صنایع دستی است.

۶. دفتر مرکزی پارینه چرم در تهران، خیابان شهید بهشتی واقع شده است.

۷. یکی از مهم‌ترین خدماتی که برند پارینه چرم ارائه می‌دهد، فروش سازمانی است. اکثر کالاها وهدایای تبلیغاتیارائه شده در بخش فروش سازمانی جزئی از کالاهای روتین پارینه چرم نیستند و به صورت اختصاصی برای فروش سازمانی طراحی و ساخته می‌شوند و در بخش‌های دیگر سایت فروخته نمی‌شوند. این محصولات دارای مزایای درج لوگو یا شعار شرکت، کیفیتی بالاتر از حد معمول، امکان تغییر در طراحی محصول، امکان استفاده از مشاوره رایگان و گارانتی بلندمدت هستند.

۸. با عضویت در سایت فروشگاه اینترنتی پارینه‌چرم می‌توان از 50 هزارتومان تخفیف خرید اول بهره‌مند شد. همچنین کالاها تا 15 روز پس از خرید فرصت مرجوع دارند. همچنین کلیه کیف‌ها و کمربند‌های چرمی فروشگاه اینترنتی پارینه چرم به مدت 14 ماه و کلیه کفش های چرم، دستبندهای چرم و پوشاک چرمی به مدت 6 ماهبا ارئه کارت ضمانت شامل ضمانت تعمیر رایگان هستند.

مرتبط با : پارینه چرم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز