نیم شاسی زیبا و مدرن چینی نیمه دوم 1400 به بازار ایران می‌آید(تصاویر)

شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو از ورود نیم شاسی زیبای زیبای چینی  با ظاهری به روز ، از نیمه دوم سال 1400 توسط یک شرکت خودروسازی خصوصی داخلی روانه بازار ایران می شود.

به گزارش کاماپرس، اگرچه متقاضیان خودرو در ایران از ورود خودروهای چینی گوناگون به بازار خودروی کشورمان چندان هم ناراضی نیستند اما اگر حق انتخاب با آنها باشد قطعا محصولات خودروسازی دیگر کشورهای صاحبنام در صنعت خودروسازی جهان را به محصولات چینی ها ترجیح می دهند.

خودروهای چینی موجود در بازار ایران نیز اگر با محصولات جدیدتر این کشور در رقابت قرار گیرند این امید به وجود می آید که از قیمت آنها کاسته و برکیفتشان افزوده شود.

کانال اخبار روز خودرو نوشته است، براساس برخی شنیده ها خودروی جدید شرکت چینی دانگ فنگ موتور یعنی T5 Evo  توسط آرین موتور به داخل کشور برای انجام تست های آزمایشی وارد شده و قرار است با تغییر نام در کشور مونتاژ شود. برخی از ویژگی های این خودرو عبارت است از:موتور:  1500 توربو شارژ، استاندارد آلایندگی یورو 5، توان: 192  اسب بخار،  گشتاور: 285 نیوتن متر، گیربکس: 7 سرعته دو کلاجه.

دان فنگ تی 5 اوو

آریاک سفر

ضمنا این خودرو از امکانات رفاهی و آپشن هایی نظیر ترمز پارک برقی، شش کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، دوربین 360 درجه، تنظیم حالت رانندگی، استارت دکمه ای، تریم داخلی چرم، فرمان کمکی برقی، سنسور نور و باران، کروزکنترل هوشمند، سامانه پیشگیری از تصادف، رادار خطی و نقطه کور، سقف شیشه ای، تهویه اتوماتیک و … برخوردار است.

قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو بر اساس اظهار منابع آگاه حدود 850 تا 950 میلیون تومان بوده و زمان ورود این خودرو به بازار نیز  نیمه دوم سال 1400 خواهد بود.

شایان ذکر است در صورت ورود این خودرو با توجه به جذابیت آن دوران رقابت جدیدی برای کسب سهمیه بیشتر از بازار نیم شاسی ها از سوی آرین موتور، کرمان موتور و مدیران خودرو آغاز می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آرین پارس موتور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “نیم شاسی زیبا و مدرن چینی نیمه دوم 1400 به بازار ایران می‌آید(تصاویر)

  1. علیرضا گفته:

    الان قیمت بنز 2021 ، 800 ملیون تومان هست، حقوق یه ایرانی جز کمترین حقوق دنیا و یه ماشین به پنج برابر قیمت بازار دنیا باید بخره، تاریخ به حماقت و ضعف مردم ایران فقط میخنده،

  2. حسام گفته:

    عالی بود خدا کنه هر چه سریع بیاد تا انحصار بعضی ها رو بشکنه هر چه تولید کننده بیشتر باشه به سود مصرف کنندگان حتی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز