نیم شاسی جدید چینی با موتور قدرتمند و ظاهر مدرن وارد بازار ایران می‌شود(عکس)

یک شرکت خودروسازی بخش خصوصی نیمه اول سال 1400 یک خودروی نیم شاسی جدید از محصولات خودروسازان چینی را وارد بازار ایران می کند. این خودرو علاوه جذابیت و به روز بودن طراحی، برخلاف دیگر خودروهای چینی از موتور پرقدرتی هم برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، نقطه ضعف خودروهای چینی موتور ضعیف آنها است که اغلب خریداران این خودروها این نقص گله دارند اما به نظر می رسد واردکنندگان خودرو و خودروسازانی که با همتایان چینی مشارکت می کنند در مسیر برطرف کردن این نقص گام برداشته اند.

نیم شاسی جدید چینی که به زودی وارد بازار ایران می شود موتور پرقدرتی دارد و ضمنا از طراحی زیبا و مدرن امروزی هم بی بهره نیست. این کراس آوور یا همان خودروی نیم شاسی به نام سوئیست DX3 نامیده شده و دیار خودرو پیش فروش آن را آغاز کرده است.

سایت اسب بخار نوشته است که قیمت این خودرو هنوز به صورت قطعی مشخص نشده اما قرار است طی هفته های آتی، نرخ رسمی این محصول مونتاژی مشخص شود.

البته اسب بخار این را هم نوشته است که یکی از نمایندگی های دیار خودرو گفته که احتمالا این کراس اوور با قیمتی در محدوده ۶۳۰ تا ۶۷۰ میلیون تومان به بازار می آید. ضمنا نمایندگی های دیار خودرو شرایط فروش سوئیست DX3 را این گونه اعلام می کنند که ابتدا به پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی نیاز است و این کراس اوور چینی هم در شهریور ۱۴۰۰ به دست خریداران می رسد.

آریاک سفر

دیار خودرو در اطلاعیه فروش سوئیست DX3 اعلام کرده است، این خودروی چینی با ورژن دنده اتوماتیک و با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو خروجی ۱۵۴ اسب بخار قدرت به بازار ایران می آید.

ضمنا این نیم شاسی در بازار ایران به سقف پانوراما، تریم داخلی چرم، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، ۶ کیسه هوا، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری، استارت دکمه ای و… مجهز است.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز