نیم شاسی جدید بهمن موتور به زودی وارد بازار می‌شود

لست سکند

تولید آزمایشی نیم شاسی بهمن موتور شروع شده و قرار است به زودی این خودرو به صورت رسمی وارد بازار شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت بهمن موتور بعد از تولید انبوه دیگنیتی پرایم ، حالا قصد دارد خودرو فیدلیتی را وارد بازار کند. براساس اعلام بهمن موتور نیم شاسی فیدلیتی قرار است با داخلی سازی ۳۰ درصدی به تولید انبوه برسد.

همچنین با راه اندازی کارخانه تیوان، مونتاژ پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر فیدلیتی شروع شده و این شرکت مهندسی قوای محرکه در سال ۱۴۰۰ چندین هزار مجموعه پیشرانه فیدلیتی را در اختیار بهمن موتور می گذارد. برنامه گروه بهمن برای تولید انبوه دیگنیتی و فیدلیتی نشان می دهد که در سال ۱۴۰۰ این شرکت خودروساز جهش قابل توجهی را در بازار خودروهای سواری به نام خود ثبت می کند.

فیدلیتی تولید داخل چه ویژگی هایی دارد؟

کراس اوور جدید گروه بهمن با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید می شود. این پیشرانه توان را از طریق جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلوی فیدلیتی می رساند.

راز آسمان پایتخت

رادار خطی، رادار نقطه کور، درِ صندوق عقب برقی با حسگر حرکتی پا، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی سیم تلفن همراه، صندلی های برقی جلو با گرمکن، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری، تریم داخلی چرم، استارت دکمه ای و… از جمله امکانات بهمن فیدلیتی است.

براساس اطلاعاتی که بهمن موتور در سایت رسمی خود منتشر کرده، این خودرو در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی به بازار می آید و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز، تیپ مورد نظر را انتخاب کنند.

همچنین رینگ های این خودرو که از نوع ۲۰ اینچی هستند، در دو طرح عرضه خواهند شد و خریداران این خودرو با توجه به سلیقه شان رینگ فیدلیتی خود را انتخاب می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز