نوید محمدزاده و فرشته حسینی نامزد شدند؟

نوید محمدزاده بازیگر سینما با انتشار فیلمی در اینستاگرام فرشته حسینی را جان خود نامید و تولدش را تبریک گفت. تبریک عاشقانه ای که شایعه ازدواج این دو بازیگر سینما را پررنگ تر می‌کند.

به گزارش کاماپرس، شایعه ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی از چند ماه پیش و از پست اینستاگرامی این بازیگر زن سینما شروع شد. فرشته حسینی با انتشار عکسی تولد نوید محمدزاده را این گونه تبریک گفت: برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک.

همین تبریک متفاوت از طرف این بازیگر زن باعث شد خیلی از سایتهای خبری از ازدواج و رابطه این دو نفر خبر بدهند، اما هیچ کدام از این دو بازیگر این خبر را نه تایید کردند و نه تکذیب.

با این اوصاف شاید پست اینستاگرامی نوید محمدزاده یک اعلام عشق رسمی به فرشته حسینی باشد. محمدزاده با اشتراک گذاشتن فیلمی از این بازیگر درباره او نوشته: جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.

آریاک سفر

این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و بازیگرام سینما با ارسال کامنت های تبریک، به این ویدئو واکنش نشان بدهند. عده‌ای مدعی شده‌اند این زوج هنری سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است. نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با هم همبازی بودند.

فرشته حسینی کیست؟
فرشته حسینی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند.او در فیلمهای رفتن، هفت و نیم، سونامی، یلدا و شکستن همزمان بیست استخوان بازی کرده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز