نوسانات ارزی و قیمت دلار در روز جاری 24 آبان 1401

لست سکند

قیمت دلار همچنان در حال پیشروی است و اکنون بالای محدوده 35 هزار و 700 تومانی قرار دارد. امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 210 تومان بیشتر و به مرز 35 هزار و 880 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با عبور دلار از مرز حساس قیمتی، مجددا تعداد خریداران در بازار بیشتر شد. شب گذشته نرخ دلار در معاملات بازار شبانه بالا رفت و سیگنال افزایشی را به بازار ارز صادر کرد. به همین دلیل قیمت دلار در آغاز معاملات امروز افزایش پیدا کرد. طی چند روز گذشته حضور بازارساز و برخی اقدامات ارزی سبب شد تا نرخ دلار از کانال 37 هزار تومانی برگردد و به محدوده 35 هزار تومانی برسد. اما روند رشد قیمت دلار مجددا از دیروز آغاز شده و پیشروی قیمتی این ارز خارجی معروف همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دلایل رشد قیمت دلار چیست؟

برخی فعالان و معامله گران بر این باورند که با توجه به رشد یکباره و شوک کننده نرخ دلار، باید قیمت این ارز اصلاح می‌شد. بنابراین کاهشی که طی چند روز گذشته رخ داد، اصلاح قیمت ارز بود و اکنون بعد از اتمام این موضوع مجددا روند رشد آغاز شده است.

راز آسمان پایتخت

رشد قیمت دلار بازارهای همسایه، هرات و سلیمانیه، نیز به تداوم افزایش نرخ دلار بازار آزاد تهران کمک می‌کند. به نظر برخی از فعالان اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، رشد نرخ دلار را در برداشت و آن را به مرزهای بالاتر قیمتی رساند.

امروز نرخ پوند و یورو نیز رو به افزایش رفت. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 0.89 درصد دیگر افزایش پیدا کرد و در محدوده 42 هزار و 402 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز قبل 628 تومان رشد قیمتی داشت و به مرز 37 هزار و 311 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز