نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی تهران 1401

نمایشگاه متالوژی-کاماپرس

نوزدهمین نمایشگاه بین­‌المللی متالوژی با عنوان ” ایران متافو” از روز 9 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران آغاز به کار می‌­کند.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه یکی از رویدادهای کلیدی و تأثیرگذار در خاورمیانه در حوزه آهن و فولاد، ریخته­‌گری، قالب‌سازی، آهنگری، ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک‌­های صنعتی، کوره‌­های صنعتی و عملیات حرارتی و پروژه‌­های صنعت و معدن است. همچنین بستر مناسبی جهت حضور فعالان این صنعت به منظور معرفی دستاوردها، شناخت رقبا، برقراری ارتباط با مشتریان و تأمین‌کنندگان مواد خام و جذب سرمایه‌­گذار و انعقاد قراردادهای کاری است.

در نوزدهمین دوره این نمایشگاه، بیش از 400 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود در این حوزه حضور دارند. این رویداد از بخش‌­های متنوعی از جمله بخش آهن و فولاد – ریخته‌­گری، قالب‌سازی و آهنگری و ماشین­‌کاری – فلزات غیر آهنی – معدن و صنایع معدنی – نسوزها و سرامیک­‌های صنعتی – کوره­های صنعتی و عملیات حرارتی و پروژه‌­های صنعت و معدن تشکیل شده که هر کدام از این بخش­ها دارای زیرگروه­‌های متنوعی است.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 9 الی 12 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

هجدهمین دوره این نمایشگاه با مشارکت 270 شرکت داخلی و 2 شرکت خارجی طی آذر ماه سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار شد.

آریاک سفر

آهن ملل

 در این بین آهن ملل به عنوان فروشگاه بزرگ خرید و فروش آهن آلات در ایران، توانسته علاوه بر ارائه تمامی مقاطع فولادی، قیمت روز تمامی محصولات را نیز در اختیار خریداران قرار دهد و فرآیند خرید و فروش را به صورت چشمگیری کوتاه تر و آسان تر گرداند. از سویی دیگر آهن ملل با تکیه بر سابقه طولانی خود در بازار فولاد و با گردآوری تمامی محصولات آهنی مورد مورد نیاز بازار از تمامی کارخانه های برتر تولید کننده داخلی، توانسته تمامی محدودیت ها را برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر از بین ببرد و دست خریداران را باز نگه دارد.
 آهن ملل نماینده شما در بازار آهن آلات…

تجهیزصنعت

صنعت متالورژی امروزه یکی از صنایع بسیار مهم و رو به رشد در کشور محسوب میشود. تجهیزات ابزار دقیق و کنترل اتوماسیون یکی از تجهیزات بسیار کاربردی و مهم در این صنعت و صنایعی مانند صنایع فولاد، صنایع مس و بطور کلی صنایع فلزی محسوب میشود.

شاهین فلز

شرکت و کارخانه شاهین فلز سپاهان، برند برتر تولید انواع پروفیل آهن به ویژه پروفیل زد و فرانسوی و مجهز به اولین و تنها خط لارج پارت پوشش ضدخوردگی زینک فلیک در ایران و خاورمیانه و ارائه‌دهنده خدماتی مانند برشکاری ورق آهن، آزمایشگاه سالت اسپری، ساخت پالت فلزی، چهارچوب فلزی پیش‌ساخته نیز همواره در نمایشگاه‌های مختلف فولادی به عنوان میزبان یا میهمان از حضوری فعال برخوردار بوده است.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهانتجهیز صنعتشاهین فلز سپاهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز