نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا دبی 2022

لست سکند

نمایشگاه بین­‌المللی اتومکانیکا دبی از روز 22 الی 24 نوامبر 2022 برابر با 1 الی 3  آذر ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌­المللی دبی برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویدادی مهم در حوزه خدمات پس از خرید و وسایل خودرو در خاورمیانه است که هر ساله در کشور امارات متحده عربی شهر دبی برگزار می‌­شود. در این رویداد شرکت‌­ها و برندهای مطرح فعال در این حوزه از سراسر جهان جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود شرکت می­‌کنند.

نمایشگاه اتومکانیکا 2022 دبی در بخش‌­های متنوعی در زمینه اجزا و قطعات خودرو، الکترونیک و سیستم­‌ها، لوازم و میزان‌سازی، تایرها و باتری‌­ها، ایستگاه‌­های سرویس ماشین و کارواش­‌ها و تعمیر و نگهداری برگزار شد که هر بخش شامل گروه­‌های محصول متنوعی است. همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی‌­ها، کارگاه‌­های آموزشی و سمینارهای مختلفی با موضوعات مربوط به ورود به بازار تقاضا در منطقه، ارتباط با بازار، خدمات خودرو، مسائل مالیاتی و قانونی این صنعت برگزار شد.

راز آسمان پایتخت

دوره قبل این نمایشگاه در دسامبر 2021 به مدت 3 روز در شهر دبی برگزار شد. در این رویداد گروه های محصول متنوعی در زمینه قطعات و تجهیزات، سیستم الکترونیک، تعمیر و نگهداری، لاستیک و باتری، لوازم جانبی و شستشوی خودرو و مراقبت و تعمیر حضور داشتند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز