نرم افزار حسابداری ابری چه تاثیری بر پیشرفت کسب و کار دارد؟

لست سکند

امروزه استفاده از یک نرم افزار حسابداری ابری متناسب با نیاز کسب و کار، می‌تواند یک عامل موثر در پیشرفت کار به شمار برود. حسابداری ابری، با نرم افزارهای حسابداری دیگر متفاوت است. واژه ابر در این عبارت به معنای اینترنت است؛ یعنی حسابداری در فضای وب انجام می‌شود به طوری که کاربران می‌توانند بدون نیاز به سخت‌افزارهای پیچیده، محاسبات خود را انجام دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از زمانی که نرم افزار حسابداری ابری به میان آمده، گویی قفل مرحله جدیدی از پیشرفت برای کاربران باز شده است. چراکه این نوع حسابداری، بسیار منعطف، امن و مقرون به صرفه است. به همین دلیل است که استارتاپ‌ها و کسب و کارهای کوچک نیز بیشتر به سراغ حسابداری ابری می‌روند. در ادامه برای شناخت بیشتر نرم افزار حسابداری ابری ، تاریخچه‌ آن بیشتر بررسی می‌شود؛

افقی به سوی آینده با نرم افزار حسابداری ابری

در سال‌های اخیر، پیوسته شرکت‌ها و موسسات مختلف حسابداری نرم افزارهای حسابداری جدیدتری ارائه می‌دهند. امروزه اما، هر شرکتی که نرم افزار حسابداری ابری را ارائه دهد، یک برگ برنده در دست دارد!

راز آسمان پایتخت

در واقع، نرم افزارهای حسابداری به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند. نرم افزارهای حسابداری آفلاین، نصبی هستند. این نسخه‌های قدیمی با تمام مزیت‌هایشان، محدودیت در مکان و زمان استفاده دارند. همچنین امنیتشان کم است و هزینه‌های زیادی روی دست کاربر می‌گذارند. در حالی که نرم افزار حسابداری آنلاین اینگونه نیست. در ادامه به مزیت‌های حسابداری ابری بیشتر پرداخته می‎شود.

حسابداری ابری چه مزایایی دارد؟

حسابداری ابری کمک می‌کند تا انواع محاسبات با حداقل خطا انجام شود. در واقع، طراحی نرم افزارهای حسابداری معتبر به گونه است که امکان هرگونه خطای انسانی را به صفر می‌رساند. همین ویژگی است که می تواند صاحبین مشاغل را به استفاده از چنین نرم افزار هایی تشویق کند. از سوی دیگر، هر کسب وکاری منحصر به فرد است و ابزار مخصوص خود را برای پیشبرد اهداف مالی نیاز دارد. پس بهتر است نرم افزار حسابداری به گونه‌ای باشد که بتواند با دیگر اپلیکیشن‌های مدیریتی، یکپارچه شود. حسابداری ابری فینتو این ویژگی را نیز داراست.

از دیگر مزایای حسابداری ابری می‌توان به امنیت و حفاظت آن اشاره کرد. بسیاری از داده‌ها و اطلاعات در مشاغل مختلف مهم و حیاتی هستند و حفاظت از آنها در صورتی که به شکل فیزیکی ذخیره‌سازی شده باشند کار آسانی نیست. اطلاعاتی مثل هویت مشتریان و حساب‌های آن‌ها، منابع مالی کسب و کار، هزینه‌ها و میزان فروش و غیره را می‌توان در نرم افزارهای مالی که اکثرا دارای رمز کاربری و حتی وظایف کاربری تعریف شده هستند بدون نگرانی از انتشار آن‌ها ذخیره کرد. اما فقط این نیست؛ پشتیبانی از کاربران یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری ابری محسوب می‌شود.

بسیاری از افراد هنگام یادگیری نرم افزار جدید، نیاز به یک متخصص دارند تا آن‌ها را با چم و خم کار آشنا کند. پس یک مزیت نرم افزار حسابداری می‌تواند پشتیبانی آن توسط شرکت ارائه‌دهنده باشد. مثلا شرکت فینتو برای مخاطبان خود بستری تحت عنوان فروم را طراحی کرده است تا مخاطبان به راحتی بتوانند سوالات خود را مطرح و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

در نهایت، باید گفت مهم‌ترین مزیت نرم افزار حسابداری ابری، صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. کسب و کارهای نوپا دیگر مجبور نیستند که حسابدار استخدام کنند و حقوق وی را بچردازند، بلکه می‌توانند با استفاده از حسابداری ابری هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند و هم کسب و کارشان را گسترش دهند. این نرم افزارها با کاربردهای مختلفی طراحی شده و بسته به نوع فعالیت کسب و کار طبقه‌بندی می شوند. مجموعه نرم افزار حسابداری ابری فینتو ابزاری قدرتمند است که می‌تواند به مدیران در کنترل کارمندان و محاسبه حقوق و دستمزد آنها کمک کند.

انتهای پیام

مرتبط با : فینتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز