نرخ سکه عقب نشست؛ قیمت طلا رشد کرد/ 28 آبان

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز پیش 0.4 درصد بیشتر شد و در محدوده 1 میلیون و 491 هزار و 900 تومان قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 62 هزار تومان کم شد و به مرز 16 میلیون و 219 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس همچنان در مدار کاهشی قرار گرفت و همگام با آن نرخ سکه نیز عقب نشینی کرد. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 0.01 درصد کمتر شد و به مرز هزار و 751 دلاری رسید. به گفته تحلیلگران، بازار طلا همچنان تحت فشار قرار دارد و در حال تست حمایت جدید در محدوده هزار و 750 دلاری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

چرا نرخ سکه در مدار کاهشی قرار گرفت؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز گذشته 50 هزار تومان کم شد و در محدوده 8 میلیون و 850 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با پنج شنبه قبل 50 تومان کاهش پیدا کرد و 5 میلیون و 850 هزار تومان شد. نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز پیش تغییری نداشت و در همان مرز 3 میلیون و 350 هزار تومانی خرید و فروش شد.

تحلیلگران فنی طلا پیش بینی کرده بودند در صورتی که نرخ اونس کاهشی شود، امکان افت نرخ انواع سکه دور از انتظار نخواهد بود. البته برخی معتقدند این کاهش قیمت سکه زودگذر است و به زودی نرخ آن افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی شکل گرفته، نرخ دلار رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد و احتمالا این شرایط قیمت سکه را به سمت مرزهای بالاتر قیمتی هل خواهد داد. امروز بازار دلار نوسان چندانی نداشت و در یک ثبات نسبی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز